سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35229
|
08:19 - 1397/11/03
نسخه چاپی

در اقدامی؛

مردم هلیلان به کمپین «نه به اعتیاد» پیوستند + تصویر

مردم هلیلان به کمپین «نه به اعتیاد» پیوستند + تصویر
مردم هلیلان در شهرستان چرداول به منظور مقابله با مواد مخدر کمپین «به به اعتیاد» را تشکیل دادند.

به گزارشايلام بيدار، اعتیاد ومواد مخدر یکی از بلاهای خانمان سوزی است که گریبانگیر هرخانواده ویا جامعه ای شود به قول معروف دودمان آن را برباد خواهد داد.

کسانی که دردام این ماده ی خطرناک می افتند همه ی ابعاد زندگیشان را در برمی گیرد وبه نحوی هر روز بیشتر روبه زوال می روند ورفته رفته همه چیز خود را از دست می دهند.

افتادن در دام اعتیاد دلایل مختلفی می توند داشته باشد از فشار روانی گرفته تا مشکلات اقتصادی و... همگی از دلایلی هستند که جوانان را با اعتیاد آشنا می کند.

مردم هلیلان در اقدامی در راستای مقابله با مواد مخدر کمپین «به به اعتیاد» را دراین راستا تشکیل داده اند تا یک حرکت همگانی برای مبارزه با این پدیده شوم صورت دهند.

جلیلیان از شهروندان هلیلانی در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:معضل اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که نه تنها فرد بلکه جامعه را در بر می گیرد.

وی افزود:با استفاده از راههای مختلف ، انواع واقسام مواد مخدر وارد جامعه می شود که برخی از آن ها به شدت خطرناک هستند ودرکنار تلاش نیروهای نظامی وامنیتی برای مقابله با این پدیده همه باید دراین کار سهیم باشند.

این شهروند هلیلانی تصریح کرد:مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است که همه مردم ، دستگاهها ونهادها در آن باید شرکت کنند.

به راستی که مواد مخدر بلایی خانمان سوزی است وبا ایجاد تفریحات سالم، اشتغال ، تقویت فرهنگ اسلامی و... بایک حرکت همگانی می توان به مبارزه با آن پرداخت.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب