سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35220
|
09:01 - 1397/11/02
نسخه چاپی

مطالباتی که همچنان بی نتیجه مانده است؛

شهرداری زرنه: پیگیر مشکلات کارکنان هستیم

شهرداری زرنه: پیگیر مشکلات کارکنان هستیم
کارکنان شهرداری زرنه از پرداخت نشدن مطالبات چند ماهه خود و عدم پیگیری مسئولان گلایه مند اند.

به گزارشايلام بيدار، کارکنان شهرداری زرنه در اوایل دیماه  به نشانه اعتراض درب شهرداری زرنه تجمع کردند.

ظاهرا علت تجمع پرداخت نشدن مطالباتشان است که خبرنگار پایگاه خبری جویزر طی مصحابه ای که با معاون فرماندار صورت داد قولهایی مبنی بر پیگیری مشکلات این قشر را در همین پایگاه خبری منتشر کرد اما متاسفانه تاکنون به این وعده ها جامه عمل پوشانده نشده است.

یکی از کارکنان شهرداری در گفتگوبا خبر نگار ما اظهار کرد : همانظور که می داند کارکنان شهرداری از جمله نیروهایی هستند که زحمت زیادی را متحمل می شوند چرا که امورات شهر زرنه برعهده این قشر است.

وی ادامه داد: متاسفانه 4ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم و از سال 94نیز ماموریتهایی که انجام داده ایم را نیز پرداخت نکرده اند که علت تجمع هم به این دلیل است.

این فرد بااشاره به اینکه کارکنان دارای سابقه زیادی در شهرداری هستند  بیان کرد : متاسفانه در حال حاضر معوقات بیمه تامین اجتماعی کارکنان زیاد شده است که این جای نگرانی دارد.

این معترص ادامه داد: تنها راهی که از طریق آن امرار معاش می کنیم حقوق دریافتی است که از کار در شهرداری  بدست می آوریم که چند ماهی است که امورات زندگیمان به علت پرداخت نشدن مطالباتمان با مشکل مواجه شده است.

وی با انتقاد از عدم پیگیری از سوی مسئولان بیان کرد: خواهشمندیم که به وضعیت ما رسیدگی شود.

 پیگیر مشکلات کارکنان هستیم

"حاتمی"، شهردار زرنه در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: کاملا در حال حاضر در جریان مشکلات این عزیزان هستیم، تمام تلاش خود را به کار می گیریم که این مشکل مرتفع شود.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرداری زرنه در آمد پایدار ندارد و باید خودگردان باشد،به همین دلیل با مشکلات مالی روبرو شده است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با همکاری سایر مسئولین مشکل این عزیزان مرتفع شود.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب