سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35219
|
08:48 - 1397/11/02
نسخه چاپی

گزارش؛

یارانه؛ یک بام و دو هوای دولت

یارانه؛ یک بام و دو هوای دولت
پرداخت یارانه از سوی دولت تدبیر و امید و اظهار نظرهای متفاوت دولتمردان در خصوص آن به حاشیه ای برای دولت تبدیل شده است.

به گزارشايلام بيدار، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چندروزی است که کلمات وحرفهای جدیدی به زبان می آورد که تا دیروز آنها را مایه بدبختی و معضلات کشور می دانست و تمام عقب ماندگی و فقر فلاکت مردم را ناشی از پرداخت یارانه وساخت و سازهای مسکن مهر می پنداشت، وعنوان می کرد دولت ساز و کاری برای این مبحث ندارد.

از یک سو وزیر نفت، از سویی دیگر وزیر راه و شهرسازی و ازآن طرف دیگر وزارت صنعت و معدن و تجارت ناله های خود را سر می دادند که دولت برای پرداخت یارانه ومسکن مهر عزا می گیرد.

حالا خدارا شکر بعداز گذشت یک دوره ریاست جمهوری دردولت تدبیر و امید و گذشت سالی دیگر از این دولت بوی امید از طرف دولتمردان به مشام می‌رسد و امروز آقای نوبخت به پرداخت یارانه‌ها ی مردم افتخار می کند و سال 98راسال اتمام ساخت مسکن مهر اعلام می کنند.

بااین وجود احساس می شود دردولت تدبیر و امید یک بام و دو هواست، آقای قاضی زاده هاشمی استعفا می دهد ونا کارآمدی بعضی از اعضای دولت وسنگ اندازی و مردم را به زحمت انداختن، و عدم توجه به مطالبات بحق مردمی که تا پای جان به پای انقلاب هستند، بی شمار می داند.

ولی در این بین روحیه اشرافی گری دربیشتر اعضای دولت بچشم می خورد و همین باعث شکاف میان ملت و دولت شده است، این مشکل با ترویج روحیه ایثار و جهادوفرهنگ پذیری شهادت، دربهبود ارتباط دولت و ملت موثر و مفید است.

امروز که درآستانه چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته ایم، تبیین اندیشه های ناب امام خمینی (ره) وتوجه ویژه به رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت است.

با تمسک به خواسته های مقام معظم رهبری درحل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی مردم ودولت کارگشاست و این پیچ تاریخی نیز سپری خواهیم کرد.

می طلبد دولت با استفاده از وحدت کلمه خود را خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی بدانند و وجود ولی نعمتان انقلاب که همان مردم جهادگر سال های دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه هستند و جان و مال خود را وقف کرده اند.

لازم وضروری است ودولتمردان خدمت صادقانه را سرلوحه امورات خود کنندتاامیدی دوباره درکالبد این مرز و بوم دمیده شود.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد