سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 35217
|
07:59 - 1397/11/03
نسخه چاپی

همزمان با دهه مبارک فجر؛

17 پروژه عمرانی در ملکشاهی افتتاح و کلنگ زنی می شود

17 پروژه عمرانی در ملکشاهی افتتاح و کلنگ زنی می شود
فرماندار ملکشاهی گفت:در دهه فجر امسال 17 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 180 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارشایلام بیدار، "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح آب شیرین کن شهر ارکواز با اعتبار 100 میلیارد ریال شاخص ترین پروژه عمرانی است که ایام دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد وبا بهره برداری از آن مشکل آب شرب شهر ارکواز تا تکمیل پروژه آبرسانی از سد چم گردلان رفع خواهد شد.

وی افزود: افتتاح بازارچه میوه و تره بار شهر ارکواز با اعتبار 10 میلیارد ریال و چندین طرح عمران شهری در شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان ملکشاهی است.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهر مهر و دبستان 2 کلاسه روستای چشمه پهن با اعتبار 20 میلیارد ریال اضافه کرد: در این ایام چهار خانه بهداشت روستایی و مرکز بهداشتی درمانی شهر مهر نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهند رسید.

تاسمه با بیان اینکه دهه فجر 9 خانواده نیازمند این شهرستان نیز صاحب خانه خواهند شد، تاکید کرد: برای احداث این منازل چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد حضرت امام (ره) هزینه شده است.

وی یادآور شد: در ایام دهه فجر همچنین پروژه های روشنایی معابر بلوار روستای گنبد ، ساختمان آتش نشانی شهر مهر و 2 پارک خطی شهرهای دلگشا و مهر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد