سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35216
|
08:12 - 1397/11/01
نسخه چاپی

زنگ انقلاب مدارس ایلام ۱۳ بهمن نواخته می‌شود

زنگ انقلاب مدارس ایلام ۱۳ بهمن نواخته می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: زنگ انقلاب مدارس ایلام امسال به علت تقارن ۱۲ بهمن با روز جمعه و تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، "اسفندیار رستم‌زاد"، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست اعضای کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایلام افزود: این آیین به‌صورت همزمان در تمامی مدارس مناطق مختلف شهری و روستایی استان برگزار و آغازگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر نواختن زنگ انقلاب برنامه‌های مختلفی در مدارس پیش‌‌بینی شده که شامل برگزاری مسابقه های ورزشی، مسابقه‌های فرهنگی، هنری، آیین های بزرگداشت دهه فجر و غیره ویژه معلمان و دانش‌آموزان است.
وی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف معنوی، علمی، اقتصادی و غیره پیشرفت‌های قابل بیانی داشته است، افزود: مقایسه دستاوردهای ۴۰ سال گذشته انقلاب با دوران پیش از انقلاب در قالب اجرای برنامه‌های پرمحتوا می‌تواند نقش موثری در روشنفکری دانش‌‎آموزان داشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام عنوان کرد: نسل جوان جامعه باید بداند که تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی وقایع ماندگاری را تجربه کرده که برای همیشه تاریخ در اذهان ماندگار شده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب بوده است، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم ایران حضوری همیشگی در صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام داشته و این مهم را همه ساله شاهد هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: زمانی در مقابل هجمه های بیگانگان می توانیم پیروز شویم که بصیرت دینی داشته باشیم و این ویژگی تاثیرگذار باید در قشر جوان و نوجوان جامعه نهادینه و گسترش یابد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار محوری افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار می‌شود، افزود: ۲۱ کارگروه در اجرای برنامه‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب فعالیت دارند.
چراغی‌پور افزود: تمامی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در حال تدوین و برنامه‌ریزی آیین‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب