سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35212
|
19:54 - 1397/10/30
نسخه چاپی

با دستور وزیر ارشاد و در آئین اختتامیه اربعین در آینه رسانه؛

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار تجلیل شد

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار تجلیل شد
"مرتضی سبزی" سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در آیین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین و رسانه با حضوراستاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار، مراسم اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای اربعین و رسانه ویژه استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام به میزبانی استان ایلام و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی صبح امروز؛ 30 دیماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این سوگواره از برگزیدگان بخش‌های مختلف خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، سرمقاله، تیتر و عکس با اهدای تندیس سوگواره و تقدیرنامه تجلیل شد.

همچنین از اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در ایام اربعین حسینی با استقرار در مرز مهران نسبت به اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار و رویدادهای مرز مهران و اربعین حسینی اقدام کردند تقدیر شد.

گفتنی است، در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایانه مرزی مهران در تاریخ سوم آبان ماه سال جاری و در جریان بازدید از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرز مهران و فعالیت‌های صورت گرفته در این مرز، مقرر شد که از خبرنگاران فعال در ایام اربعین حسینی 97 تقدیر شود.

"مرتضی سبزی" سردبیر و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیایلام بیدار نیز در این مراسم با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

سوگواره اربعین در آینه رسانه,مرتضی سبزی,سردبیر ایلام بیدار,استاندار ایلام,اربعین,مرز مهران,استان ایلام,ایلام بیدار

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب