سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35197
|
08:40 - 1397/10/30
نسخه چاپی

گزارش؛

تعطیلی ادارات سیروان از واقعیت تا تکذیب

تعطیلی ادارات سیروان از واقعیت تا تکذیب
در هفته گذشته توقیف تعدادی از خودروهای اداری شهرستان سیروان توسط جانشین دادستان با حاشیه هایی همراه بوده است.

به گزارشايلام بيدار، 23 دی ماه خبر توقیف خودروهای اداری مدیران سیروان که بعد از ساعت کاری در شهرستان مقیم نبوده توسط جانشین دادستان سیروان به خبری مهم در سطح رسانه های استان تبدیل شد.

براساس مصوبه شورای اداری شهرستان استفاده اختصاصی خودروهای دولتی توسط مدیران در ساعات غیر اداری ممنوع بوده و علیرغم ابلاغ این مصوبه توسط دادستان اما تعدادی از خودروهای دولتی که در ساعات غیراداری در سطح شهر  تردد داشتند با دستور مقام قضایی توقیف و راهی پارکینگ شدند.
براساس اخبار برخی رسانه ها گویا این موضوع باعث دلخوری مدیران مربوطه شده و به دنبال این اتفاق برخی نمایندگی ادارات در سیروان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته تعطیل شده است.

جهت بررسی صحت و سقم این خبر؛ خبرنگار ایلام رصد در تماسی با فرماندار سیروان به بررسی این موضوع پرداخت.

تکذیب تعطیلی ادارات

جواد رحیمی مقدم فرماندار سیروان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: خبر تعطیلی ادارات صمت و همچنین تعاون کار و رفاه اجتماعی در سیروان صحت نداشته و مدیران این دو اداره هم اکنون در محل کار در حال خدمت رسانی هستند.

وی در خصوص توقیف خودرو های اداری نیز بیان داشت: اقدام دادستانی محترم کاملا براساس قانون بوده و براساس مصوبه شواری اداری و قانونا تردد خودروهای اداری در ساعات غیراداری برای امورات غیراداری ممنوع می باشد.

فرماندار سیروان در خصوص اهمیت مقیم بودن مدیران در شهرستان اظهار داشت: بنده به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان فرماندار و بالاترین مقام اجرایی شهرستان به همراه خانواده در لومار مرکز شهرستان مستقر هستم و بالطبع سایر مدیران نیز باید جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان به این مهم توجه داشته باشند.

رحیمی مقدم ادامه داد: نظر به تذکرات قبلی و جلسات متعدد پیگیر این موضوع هستیم که انشالله با رفع مشکلات موجود مدیران محترم هم بزودی مقیم شهرستان سیروان شوند.

در همین راستا نصیری مدیرکل سازمان صمت استان ایلام نیز در گفتگو با خبرنگار ایلام رصد از برقراری و عدم تعطیلی نمایندگی این اداره در شهرستان سیروان تأکید داشت.

لازم به ذکر است طبق گفته‌های مراجعه‌کنندگان برخی از ادارات سیروان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته تعطیل بوده و کسی جوابگوی امورات مردم و مراجعه کنندگان به این ادارات نبوده است.

اهمیت مقیم بودن مدیران سیروان

سیروان پس از پروسه شهرستانی و با تلاش تعدادی از نمایندگی ادارات در مرکز شهرستان مستقر شدند اما عدم مقیم بودن مدیران آنها همیشه مشکلاتی را متوجه شهرستان کرده بود.

در دوره مدیرت جدید فرمانداری و نظر به اینکه رحیمی مقدم بعنوان نماینده دولت در شهرستان مستقر شده این امید می رود سایر مدیران نیز با قبول مقیمی شهرستان راه های توسعه این شهرستان سریعتر پیموده شود.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد