سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35180
|
00:12 - 1397/10/29
نسخه چاپی

مشکلات نیازمندان دورافتاده بررسی می شود؛

مبارزه با فقر در ۳۰ روستای محروم شهرستان سیروان

مبارزه با فقر در ۳۰ روستای محروم شهرستان سیروان
با تشکیل چند اکیب بازدیدکننده از حدود 30 روستای این شهرستان بازدید و در خصوص رفع مشکلات گوناگون حدود 55 خانوار بازدید شده تصمیم‌گیری شد.

به گزارشايلام بيدار، شهرستان سیروان بااینکه استعدادهای و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و دام‌پروری دارد اما بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند، فاقد درآمد و امکانات شغلی هستند که کمیته امداد سعی خواهد کرد بخشی از نیازهای این خانواده‌های محروم را برطرف نماید.

ضیاء رضایی، در این سفر یک‌روزه و با تشکیل چند اکیب بازدیدکننده از حدود 30 روستای این شهرستان بازدید و در خصوص رفع مشکلات گوناگون حدود 55 خانوار بازدید شده تصمیم‌گیری شد.

وی در ادامه این سفر و در نشستی با حضور تعدادی از مدیران این نهاد بیان کرد: برای رفع مشکلات ضروری این خانواده‌ها علاوه بر اعتباراتی که در ابتدای سال برای خدمت‌رسانی به نیازمندان این شهرستان اختصاص‌یافته است، اعتباران فوق العاده و ویژه ای اختصاص خواهد یافت.

رضایی، افزود: این میزان اعتبار در زمینه رفع مشکلات عمده و ضروری این خانواده‌ها شامل، ساخت و بهسازی مسکن، ایجاد شغل، هزینه‌های درمانی، خرید لوازم ضروری، بیماران بستری‌شده در منزل و همچنین کمک‌های نقدی بلاعوض هزینه می‌شود.

وی، با بیان اینکه شهرستان سیروان 62 روستای دارای جمعیت مددجویی دارد افزود: این شهرستان بااینکه استعدادهای و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و دم پروری دارد اما بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند، فاقد درآمد و امکانات شغلی هستند که کمیته امداد سعی خواهد کرد بخشی از نیازهای این خانواده‌های محروم را برطرف نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، این نهاد تلاش دارد با تدارک چنین سفرهایی در هر شهرستان حداقل 40 خانواده با درصد فقر بالا شناسایی و در خصوص کاستن از مشکلات و نیازهای عمده این خانواده‌ها اقدام نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب