سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35168
|
07:37 - 1397/10/27
نسخه چاپی

نماینده عالی دولت در استان ایلام:

حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان ایلام باشد

حل مشکلات مردم اولویت کاری مسئولان ایلام باشد
استاندار ایلام گفت: حل مشکلات معیشتی مردم اولویت کاری مسئولان ایلام باشد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در جلسه اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مسئولان و مدیران استان ایلام بیشتر در بین مردم حضور پیدا کند و به طور مرتب پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم به خصوص در بخش معیشتی باشند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و طرح های مصوب در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و دیگر جلسات استان باید به مردم اطلاع رسانی شود، گفت: کارهای بسیار خوبی برای رونق تولید و اشتغال در استان صورت گرفته که توسط مدیران به مردم گفته شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه پروژه های مهمی در سطح استان در حال اجراست، گفت: تا دو ماه آینده پروژه راه آهن ایلام حتما کلنگ زنی می شود.

وی افزود: پروژه های دیگری مانند برج هنر و بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام نیز باید طی امسال و اوایل سال آینده به اتمام برسد، مدیران مربوطه حتما پیگیر اعتبارات این طرح ها باشند.

وی بیان داشت: پروژه های نیمه تمامی در استان ایلام وجود که حالا حالا با بودجه های دولتی به بهره برداری نمی رسد باید این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شوند.

استاندار ایلام گفت: زمین های دولتی در ایلام که استفاده از آنها نمی شود شناسایی شود و به بخش هایی که در استان از جمله مسکن نیازمندان با پروژه های خاص دیگر واگذار شوند.

وی اظهار داشت: مدیران تنگ نظری ها را کنار بگذارند و دنبال حل مشکل باشند، تا جایی که قانون اجازه داده مردم را در اجرای طرح ها و پروژه ها همراهی کنید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب