سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35153
|
09:15 - 1397/10/25
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

هدف اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان بکارگیری نیروهای جوان است

هدف اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان بکارگیری نیروهای جوان است
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان باعث گردش نخبگان و ورود نسل جوان به سیستم اجرایی کشور می شود.

"سلام امینی"، نماینده مردم شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و تصویب ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در مناصب مدیریتی گفت: براساس این قانون که اخیرا در مجلس تصوییب شد، تمام کارکنان بازنشسته بخصوص مدیرانی که شامل این قانون می شوند باید از پیکره دولت جدا شوند.

وی افزود: در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری هدف اصلی این مصوبه گردش نخبگان شکل بگیرد و نسل جوان وارد سیستم اجرایی کشور شود که با خلاقیت ها و نوآوری‌های نسل جدید می‌توان در بهبود وضعیت اجرایی کشور، حل مشکلات مردم و بالا بردن کیفیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی انجام داد.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: با این مصوبه جوانان مستعد و پرانرژی سیستم اجرایی کشور را به دست میگیرند و زمینه را برای استفاده از نیروهای جوان‌تر فراهم کند.

امینی با اشاره به اینکه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان با برخی مقاومت ها همراه است خاطر نشان کرد: در جایی هم باید تاسف خورد که مجوزهایی برای نقض این قانون توسط برخی مدیران گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مجموع این مصوبه یک قانون خوبی است و در مجلس تلاش می کنیم که به خوبی و بدون نقص اجرایی شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب