سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35150
|
08:21 - 1397/10/25
نسخه چاپی

فرماندار دهلران خبر داد؛

افتتاح و بهره برداری 45 طرح دهه فجر دردهلران

افتتاح و بهره برداری 45 طرح دهه فجر دردهلران
فرماندار دهلران از افتتاح 45 طرح و کلنگ زنی 15 طرح در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "سید حسینعلی موسوی"، فرماندار شهرستان دهلران با گرامی‌داشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: تمامی مدیران و رسانه‌ها می باید دستاوردهای نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران را برجسته سازی کنند چرا که در طول این چهل سال عمر بابرکت جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیار خوبی در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: کشور ایران در نقطه‌ای از جغرافیای دنیا قرار گرفته است که از شرق با افغانستان و پاکستان و از جنوب با کشورهای حاشیه خلیج فارس هم مرز است اما به برکت انقلاب اسلامی علی رغم وجود ناامنی در کشورهای همسایه اما جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و امنیت قرار گرفته است.
فرماندار دهلران با اشاره به لزوم رعایت وحدت و انسجام ملی و حمایت از دولت، اذعان داشت: با توجه به شرایط کشور و آثار تحریم های وضع شده علیه کشور دولت تمامی مصوبات مجلس را طبق قانون انجام داده است و می بایستی تمامی اقشار مختلف از دولت بعنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.
وی از افتتاح و کلنگ زنی تعداد 60 طرح همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر در شهرستان دهلران خبر داد و خاطرنشان ساخت: از این تعداد 45 طرح آماده افتتاح و بهره برداری و 15 طرح کلنگ زنی خواهد شد که در مجموع بالغ بر یکهزار و 50 میلیارد ریال اعتبار برای این تعداد طرح اختصاص پیدا کرده است.
موسوی با اشاره به تعطیلی چند هفته ای جایگاه گاز CNG دهلران یادآور شد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده این مشکل ناشی از افت فشار در خط انتقال گاز در شهرک حسینیه اندیمشک است که عوامل اجرایی به دنبال رفع این مشکل هستند.
وی در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص بکارگیری مدیران غیربومی در برخی ادارات شهرستان اظهار کرد: جابجایی و تغییرات مدیریتی در هر دستگاه دولتی امری طبیعی و بدیهی است و گاهی برخی مدیران شهرستان‌ها بنا به صلاحدید مدیران کل استان یا به رده‌های بالاتر ارتقا یافته یا در جای دیگری از آنان استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب