سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35146
|
15:53 - 1397/10/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

خدمات ارزنده حاج طهماسبی فراموش شدنی نیست

خدمات ارزنده حاج طهماسبی فراموش شدنی نیست
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از معاونین ظهر امروز بر سر مزار حاج عبدالصاحب طهماسبی حضور یافتند.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از معاونین ظهر امروز بر سر مزار حاج عبدالصاحب طهماسبی حضور یافتند.

فرمانده سپاه استان ایلام در این خصوص ویژگی های این یادگار دفاع مقدس گفت: حاج طهماسبی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که همیشه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی اظهار کرد: روحیه خستگی ناپذیر وی در همه عرصه های مختلف برای ما یک درس و تجربه است که با همان روحیه مسیر این عزیزان را ادامه دهیم.

شاکرمی افزود: حاج طهماسبی در طول دوران زندگی خود به خصوص در دوران مسئولیت و در سپاه امیرالمؤمنین (ع) خدمات ارزنده ای را در حوزه های کاری باقی و بر جای گذاشته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: حتی در سال ها، ماه ها و روزهای پایانی سال نیز در دفاع حرم پرداخت و آنچه امروز می توان از حاج طهماسبی تصور کرد این است که وی نمونه ای کامل از یک رزمنده تمام عیار از دوران دفاع مقدس تا مدافعان حرم است.

در پایان این مراسم با اهدا گل و نثار فاتحه یاد یادگار دفاع مقدس و از مدافعین حرم مرحوم حاج عبدالصاحب طهماسبی گرامی داشته شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب