سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35080
|
11:24 - 1397/10/19
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) خبر داد؛

آمادگی سپاه و بسیج برای اجرای برنامه های چله انقلاب

آمادگی سپاه و بسیج برای اجرای برنامه های چله انقلاب
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از آمادگی کامل سپاه امیرالمؤمنین (ع) برای اجرای برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ پاسدار "قدرت اله کریمیان"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل استانداری ایلام از آمادگی کامل سپاه امیرالمؤمنین (ع) برای اجرای برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان ایلام خبر داد.

وی گفت: در این راستا برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای اجرای این برنامه ها انجام گرفته که به طور متناوب در سطح استان و شهرستان ها اجرایی خواهند شد.

کریمیان اظهار کرد: در اجرای برنامه های چله انقلاب به گونه ای برنامه ریزی شده تا این برنامه ها تا اسفند ماه و تا پایان سال ادامه داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: ویژه برنامه های شاخصی در این مدت در سطح استان انجام می گیرد که هدف اصلی از اجرای این برنامه ها رضایتمندی مردم است.

وی بیان کرد: دشمن در این برهه از انقلاب به دنبال این است که با هدف قرار دادن عملکرد مسئولان مردم را از نظام بدبین کنند و در اجرای این برنامه ها این هدف بسیار مهم را به ارمغان بیاوریم.

کریمیان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در دستور کار در اجرای برنامه های چله انقلاب استفاده از ظرفیت بسیج و بسیجیان در اجرای برنامه ها است که از جمله انها می توان به ظرفیت هایی همچون بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: در مناطق محروم و حاشیه نشین نیز طرح "جهادگران سلامت" که شبیه به آن در آذر ماه و در هفته بسیج نیز برگزار شد، تیم های پزشکی، پیراپزشکی و همه خدمات پزشکی به مناطق محروم ارائه می شوند.

وی اشاره کرد: علاوه بر این گروه های جهادی نیز در مناطق مختلف استان حضور پیدا کرده و خدمات بی منت ارائه می دهند.

کریمیان همچنین به افتتاح طرح ابرسانی به مناطق محروم، ساخت خانه عالم، مسجد، ساخت پل روستایی، راه میان مزرعه ای و برگزاری میزهای خدمت در ایام دهه فجر امسال اشاره و گفت: این طرح ها و برنامه ها تنها گوشه ای از اقدامات و برنامه های سپاه استان ایلام در ایام چله انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه باید در چله انقلاب طعم خدمت بی منت را به مردم بچشانیم، افزود: خدمات چهل ساله انقلاب باید برای مردم بازگو شود چرا که دشمن تلاش های فراوانی کرد تا نظام به دوران تکامل خود نرسد در همین راستا بنا داریم تا برنامه های امسال را متفاوت تر از سال های قبل اجرا نماییم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد