سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35070
|
19:16 - 1397/10/18
نسخه چاپی

نماینده عالی دولت در استان ایلام:

40 سالگی انقلاب فرصتی برای جبران ضعف ها و تقویت نقاط قوت است

40 سالگی انقلاب فرصتی برای جبران ضعف ها و تقویت نقاط قوت است
استاندار ایلام گفت: باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای معرفی دستاوردهای نظام استفاده کرد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام امروز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نظام ما نظامی الهی و اعتقادی است که برای حفظ آن همه باید پای کار بیایند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با یک حرکت انقلابی و پرشور در روز 12بهمن آغاز شود، ادامه داد: بستر لازم جهت حضور مردم در برنامه های امسال بسیار ضروری است و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود و همه پای کار بیایند.
استاندار ایلام با ذکر اینکه شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باید به درستی برای جامعه امروز تبیین شود، یادآور شد: جمهوریت و اسلامیت از دستاوردهای بزرگ نهضت انقلاب اسلامی محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی با ذکر اینکه ارزش های فرهنگی و انقلابی در جشن ها بیان شود، افزود: هر وقت نظام نیاز به حمایت مردم داشته اقشار مختلف در صحنه حاضر شده و این بیانگر علاقه آنان به نظام است.
وی حضور مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس، آیین های سیاسی و ملی نظیر 13 آبان، 9 دی، روز قدس و ... را بیانگر اعتقاد مردم به آرمان های انقلاب دانست.
استاندار ایلام همچنین به تحریم های ظالمانه علیه ایران اشاره کرد و گفت: از مقاومت ملت ایران مقابل تحریم ها باید قدردانی کرد و برنامه های دهه فجر باید مردم محور باشد.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند، اضافه کرد: مردم حافظان اصلی نظام هستند و نباید کاری کنیم که افراد ضد انقلاب سوء استفاده کنند.
وی ادامه داد: طی 40 سال گذشته همه دولت ها اعم از چپ و راست کار و تلاش داشته تا به اینجا رسیده ایم و نباید هیچکس را تخریب و له کرده و مردم را رها کنیم.
استاندار ایلام ورود انقلاب اسلامی ایران به 40 سالگی را بسیار مهم دانست و گفت: باید بدنبال جبران ضعف ها و تقویت نقاط قوت باشیم و از طرفی فاصله ای بین مردم و مسئولان وجود نداشته باشد.
رویکرد برنامه های دهه فجر امیدآفرینی و وحدت باشد 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست با تاکید بر اینکه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید با رویکرد امید آفرینی و وحدت برگزار شود، یادآور شد: خلاقیت و نوآوری در این برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.
محمد نوذری افزود: در دهه فجر از اجرای برنامه های تکراری و بی محتوا خودداری و معرفی خدمات و دستاوردهای نظام در دستور کار قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه دستاوردها و خدمات نظام به درستی برای جامعه تبیین شود، گفت: با توجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی آمریکا خدمات انقلاب بدرستی تبیین شود.
فعالیت 21 کارگروه برای برگزاری آیین های دهه فجر ایلام
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست از تشکیل 21 کارگروه در قالب ستاد بزرگداشت برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز این استان خبر داد.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: علاوه بر این در هر شهرستان نیز 17 کارگروه برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال تشکیل و فعالیت دارند.
وی شعار امسال برنامه های دهه فجر را افتخار به گذشته - امید به آینده عنوان کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد