سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35069
|
18:53 - 1397/10/18
نسخه چاپی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

صداوسیمای ایلام آماده ارائه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است

صداوسیمای ایلام آماده ارائه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: صداوسیمای ایلام آماده ارائه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است.

به گزارشايلام بيدار، "محمد بازوند"، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل استانداری ایلام گفت: ویژه برنامه های مختلف و متنوعی را برای دهه فجر امسال که مصادف با چهل سالگی انقلاب اسلامی است، در دستور کار قرار داریم.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب خون شهیدان است، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام علاوه بر معرفی دستاوردها، تفاوت ها و نتایج مثمرثمر انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح می کند.

بازوند در ادامه با اشاره به تولیدات انجام گرفته این مرکز نیز افزود: تاکنون ویژه برنامه هایی در همین راستا تولید شده که از حمله آنها می توان به مستندهای مختلف از جمله مهمترین آنها "مجتهد ایلامی"، از چهره های مبارز انقلابی آیت الله حیدری اشاره کرد.

مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام بیان کرد: همچنین مبارزین انقلابی با حضور در سیمای مرکز ایلام نسبت به بیان و روایت روزهای پر التهاب انقلاب پرداخته و در سایر واحدهای دیگر نیز برنامه هایی با محوریت چله انقلاب تدوین شده است.

وی تأکید کرد: یکی از اولویت های اساسی در انتشار مطالب میزان توجه به امیدواری در جامعه است و بخشی از این موضوع به عملکرد دستگاه های اجرایی برمی گردد تا صدا و سیمای مرکز نسبت به پوشش آنها اقدام کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد