سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35025
|
20:08 - 1397/10/14
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام:

دشمنان آرزوی فرود انقلاب اسلامی را به گور می برند

دشمنان آرزوی فرود انقلاب اسلامی را به گور می برند
امام جمعه موقت ایلام گفت: مردم ایران انقلاب خود را پاسداری و چشم نامحرمان به انقلاب اسلامی را کور می‌کنند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "شمس الله سراج"، امام جمعه موقت ایلام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی در جهان است که 40 سالگی خود را با حفظ ماهیت، اصول و شعارهای خود پشت سر می‌گذارد.

وی افزود: تثبیت انقلاب اسلامی، اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمنان نشات گرفته از وحدت امت و امامت است که اتحاد این دو انقلاب را به 40 سالگی رسانده است و استمران نیز با اتحاد امت و امامت محقق شدنی است.
خطیب موقت جمعه ایلام یادآور شد: ملتی که هزاران جوان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده تا امروز درخت تنومند و رشد یافته آن را ببینید اجازه نخواهد داد سایه این درخت تنومند بر سر مردمی که صاحبان اصلی آن هستند، کوتاه شود.
سراج به اقدامات انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله آن اشاره و تاکید کرد: امروز نظام اسلامی به عنوان قدرت منطقه و جهان نگین درخشانی در ارائه خدمات به هموطنان کشورمان در ابعاد مختلف است و با تمام توان در حال زدودن چهره فقر در کشور است.
وی ادامه دارد: ایران در خدمات‌رسانی در حوزه ای برق ، آب و گاز، سلامت و بهداشت ، ارتباطات و فنآوری های نوین و ... موارد به سطح برتری در میان کشورهای منظقه رسیده است و این مهم محقق شدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
امام جمعه موقت ایلام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که این انقلاب شکست‌ خوردنی نیست و دشمنان نظاره فرود آمدن انقلاب اسلامی را به گور می‌برند.
سراج اضافه کرد: سیر حرکت انقلاب مداوم و مستمر است و مردم ایران انقلاب خود را پاسداری و چشم نامحرمان به انقلاب اسلامی را کور می‌کنند.
وی سپس به «19 دی» سالروز قیام خونین مردم قم اشاره و خاطرنشان کرد: روز «19 دی»، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است.
امام جمعه موقت ایلام تاکید کرد: 19 دی جرقه قیامی در شهر خون و قیام قم بود که بساط نظام شاهی را در بهمن 57 به زباله‌دان تاریخ ریخت و امروز نتیجه قیام «19 دی» آن است که ما با افتخار جشن 40 سالگی نتیجه آن قیام را شاهدیم.
خطیب جمعه ایلام در پایان از حضور مردم ولایتمدار ایلام در مراسم روز «9 دی» روز بصیرت و روز پیمان مجدد امام و امت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب