سرویس: سیاسی
کد خبر: 35000
|
09:13 - 1397/10/12
نسخه چاپی

کتک‌خور اسرائیل ملس شد/ نیاز به حضور در عراق نیست

کتک‌خور اسرائیل ملس شد/ نیاز به حضور در عراق نیست
قدرت موشکی ایران قادر است هر نقطه از مراکز امنیتی و نظامی و اقتصادی صهیونیست‌ها را با دقت و قدرت تخریب تمام مورد هدف قرار دهد.

به گزارشايلام بيدار، فرمانده سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: حضور ایران در عراق تهدیدی برای اسرائیل است.


به گزارش خبرگزاری رویترز، تامیر هیمن که در یک کنفرانس خبری در تل‌آویو صحبت می‌کرد، گفت: ایران ممکن است از نفوذ فزاینده خود در عراق برای تبدیل این کشور به عنوان سکویی برای انجام حملات به اسرائیل استفاده کند.

وی گفت: عراق زیر نفوذ فزاینده نیروهای قدس و ایران قرار دارد.

فرمانده سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ایرانی‌ها ممکن است که شرایط در عراق را همچون سوریه برای خود مناسب ببینند و از این کشور به عنوان سکویی برای تمرکز نظامی استفاده کنند که ممکن است تهدیدی برای اسرائیل باشد.

این مقام نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: سال 2019 با تغییرات ملموسی در سوریه همراه خواهد شد به ویژه پس از دستاوردهایی که ارتش سوریه به رهبری بشار اسد و هم‌پیمانان این کشور به دست آوردند.

اظهارات این فرمانده اسرائیلی درحالی است که ایران نیازی به زدن رژیم صهیونیستی از عراق ندارد و قدرت موشکی ایران قادر است هر نقطه از مراکز امنیتی و نظامی و اقتصادی صهیونیست‌ها را با دقت و قدرت تخریب تمام مورد هدف قرار دهد. از سوی دیگر، بنابر اذعان و ادعای خود صهیونیست‌ها، یکصد تا یکصدوچهل هزار موشک حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را هدف گرفته است. جالب اینکه شلیک 400 موشک و راکت از سوی حماس در جریان خیط اخیر صهیونیست‌ها، موجب سرشکستگی و استعفای وزیر دفاع و سرانجام اعلام انتخابات زودهنگام شد.


منبع: کیهان

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب