سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34970
|
07:41 - 1397/10/10
نسخه چاپی

استاندار ایلام در دیدار وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

توسعه پایدار ایلام با تکمیل پروژه های راهسازی

توسعه پایدار ایلام با تکمیل پروژه های راهسازی
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کارگاه عمرانی راهسازی در ایلام بایست با قدرت ادامه یابد، گفت: توسعه پایدار ایلام به تکمیل پروزه های راهسازی ارتباط مستقیم دارد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در دیدار با وزیر راه و شهرسازی خواستار تداوم پرقدرت پروژه های عمرانی راهسازی تا تکمیل تمامی زیرساحت های جاده ای در استان ایلام شد و گفت: کارگاه عمرانی راهسازی که در ایلام شروع شده است بایست بی وقفه و با قدرت ادامه یابد. 

وی ایلام را دروازه عتبات عالیات خواند و افزود: توسعه این زیرساحت ها منافع کل کشور را تامین می کند چراکه در ایام اربعین مرز مهران انتخاب اول زائران کشور برای ورود به عتبات عالیات است.
استاندار ایلام به برخی مطالبات استان در این حوزه اشاره و تاکید کرد: اجرای باند اضطراری (رفت و برگشت) از پل زائر تا پایانه برکت و احداث تقاطع غیر همسطح کنارگذر غربی تا بزرگراه مهران به مرز یکی از آن پروژه های مهمی است که می تواند در تردد زوار و روان سازی ترافیک در ایام اربعین حائز اهمیت باشد.
سلیمانی بر اجرای طرح جامع و توسعه پایانه مرزی و پایانه برکت تاکید کرد و گفت: ایمن سازی و جداسازی خطوط رفت و برگشت محور ایلام به مهران نیز از ضروریات است و بایست عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: بزرگراه مهران - دهلران - اندیمشک و اتصال ایلام به شبکه ریلی از خواسته های و مطالبات اصلی مردم است که می تواند نقش حائز اهمیتی در ساماندهی و تسهیل در انتقال زوار داشته باشد و بایست با جدیت دنبال شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب