سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34960
|
11:55 - 1397/10/09
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع):

9 دی ماندگاری انقلاب را تضمین کرد

9 دی ماندگاری انقلاب را تضمین کرد
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: حماسه مردم ما در 9 دی در تاریخ ماندگار شد چون به موقع و به اندازه بود.

به گزارشايلام بيدار،"قدرت الله کریمیان"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجدجامع ملکشاهی گفت: حضور چشمگیر مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام، چشمگیر و مایه مباهات است.

وی اظهار کرد: دشمنی استکبار و کفر با ما از قدمت اسلام است، همه این دشمنی ها به این دلیل است که می خواهند اسلام نباشد، دشمن از صدر اسلام با ما دشمن بوده و این دشمنی ها ادامه خواهد داشت.

اسلام بعنوان ایده حاکمیت و ولایت فقیه بعنوان مهندسی نظام توانسته ما را به سرمنزل مقصود برساند.

کریمیان افزود: اگر تمام اتفاقات 40 ساله انقلاب اسلامی را بررسی کنیم ، ریشه تمام مشکلات به آمریکا بر می گردد، ما باید کارگردان و بازیگر سریال دشمنی ها را ببینیم، کارگردان آن آمریکا و اسرائیل و بازیگر دشمنی با ما آل سعود است که نقشش را بد بازی می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: دشمنی استکبار با ما خاص دوران انقلاب نیست، مصدق که تفکر آمریکایی داشت فقط بخاطر اینکه گفت نفت حق مسلم ماست برکنار کردند؛ هرزمان خواستیم روی پای خود بایستیم استکبار جهانی و دشمنان انقلاب علیه ما اقدامی انجام داده اند، سرنخ اقداماتی که علیه کشور ما انجام شده است به آمریکا بر می گردد.

وی تصریح کرد: هرکدام از حوادث فتنه 88 می توانست یک نظام را ساقط کند اما جمهوری اسلامی ایران با درایت و رهبری مقام معظم رهبری این حادثه تاریخی را پشت سر گذاشت .

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) از 9 دی بعنوان انقلاب سوم یاد کرد و گفت: 9 دی توانست بساط فتنه را برچیند و انقلاب سوم بود که توانست انقلاب اسلامی را ماندگار کند و مردم ما این ماندگاری را به ارمغان آوردند.

برخی خواص جامعه، به موقع و به اندازه اقدام نکردند و در مقابل فتنه موضع گیری نکردند که بعد از آن پشیمان شدند.

کریمیان اذعان کرد: مردم ما ممکن است به برخی از مسئولین انتقاد داشته باشند اما ولایت فقیه را دوست دارند و گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) هدف دشمنان از فتنه 88 را براندازی نظام عنوان کرد و افزود:  شعارهای فتنه سال 88 علیه انقلاب و معنویت ما بود.

وی یادآور شد: فتنه سال 88 توطئه ای سازمان یافته بود و مردم به خوبی می دانند در انتخابات سال 88 هیچ تخلفی صورت نگرفته است، مگر می شود 11 میلیون رای را جابجا کرد.

هدف اصلی دشمن در فتنه 88، تغییر بنیادی در کشور بود و مردم به درستی فهمیدند فتنه ای که در سال 88 اتفاق افتاد، توطئه ای سازمان یافته برای این بود که کشور را به حاشیه ببرند، در کشور ما ملاک رسیدن به قدرت، فقط انتخابات و آراء مردم است، چندماه از قبل از انتخابات القاء تقلب و صیانت از آراء و مولفه های دیگر را اعلام کردند.

کریمیان ادامه داد: مردم به درستی فهمیدند که حوادث سال 88 توطئه ای بود برای اینکه بخواهند نظام و رهبری را به عقب برانند و خواسته های خود را به کرسی بنشانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: ران فتنه هنوز به اشتباه خود اعتراف نکرده اند، حصر سران فتنه برای حفظ و انسجام کشور و بوده وگرنه کمترین مجازات آنان اعدام می باشد، کسانی که بدنبال رفع حصر هستند، بی حرمتی به امام حسین(ع) و هزینه های تحمیل شده بر کشور را فراموش کرده اند؟

وی افزود: فتنه 88 و حماسه مردم ما در 9 دی در تاریخ ماندگار شد چون به موقع و به اندازه بود.

کریمیان از توده های مردمی به عنوان سرمایه کشور یاد کرد و گفت: سرمایه عظیم کشور ما حضور توده های مردمی و اقشار مختلف مردم است، همه حضورهای خودجوش که مصداق عینی اش در 9 دی ماه بود برای حفظ نظام اسلامی بوده است و اعتقاد به ولایت و رهبری از مولفه هایی است که مردم خودجوش پای کار هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) در پایان گفت: 9 دی فراجناحی بود و همه جناح ها برای اثبات نظام و ولایت فقیه به میدان آمدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب