سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34939
|
08:22 - 1397/10/08
نسخه چاپی

فرماندار ایلام:

9 دی وجه اشتراک همه جریان های سیاسی است

9 دی وجه اشتراک همه جریان های سیاسی است
بسطامی گفت: باید مردم و همه دلسوزان نظام خطشان را با دشمن مشخص و با همه افرادی که با انقلاب کینه ورزی دارند مرزبندی کنند.

به گزارشايلام بيدار، "معروف بسطامی"، فرماندار ایلام با گرامیداشت ایام الله ۹ دی گفت: ۹دی متعلق به نظام و کشور و همه نیروهای انقلابی بوده و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری این روز را با عنوان بصیرت نامگذاری کردند پس همه ما در قبال آن مسؤلیت داریم.

وی افزود: با توجه به اهمیت این روز، باید مردم و همه دلسوزان نظام خطشان را با دشمن مشخص و با همه افرادی که با انقلاب کینه ورزی دارند مرزبندی کنند.

فرماندار ایلام با اشاره به نقشه دشمنان برای کشور، ادامه داد: این انقلاب خون بهای هزاران هزار شهید بوده و به این راحتی بدست نیامده که به راحتی از دست برود.

بسطامی ، ۹ دی را یکی از روزهای انقلاب عنوان و بیان داشت: همه افراد در سلایق و گروه های فکری مختلف که در لوای کشور و انقلاب فعالند وجه مشترکاتی دارند که یکی از آنها همین ۹ دی می باشد.

وی اظهار داشت: همه در این روز که قطعا برای تمام جریانات نیز مهم بوده خشم و انزجار خود را علیه نظام استکبار و دشمنان نظام نشان خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به لزوم همبستگی ، عنوان کرد: در روز ۹ دی بصورت همبسته و با انسجام همچون سایر روزهای انقلاب همچون ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حضور داشته و بعنوان نیرویی انقلابی در خدمت انقلاب همواره از اهداف نظام دفاع می کنیم.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد