سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34844
|
17:01 - 1397/09/28
نسخه چاپی

باحضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت؛

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ملکشاهی+تصاویر

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در ملکشاهی+تصاویر
پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال باشکوه مردم شهید پرور ملکشاهی تشییع شد.

به گزارشايلام بيدار، پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از محل بنیادشهید ملکشاهی تا مسجد جامع شهرستان با استقبال باشکوه مردم شهید پرور ملکشاهی تشییع شد.

 مراسم تجدید میثاق با شهدا در مسجد جامع ملکشاهی باحضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در محل مسجدجامع ملکشاهی برگزار گردید.
"سیدعبدالله امینی"؛ امام جمعه مهران در این مراسم گفت: شهدا دارای حیات خدا می شوند و این فضیلتی است که خدای منعال به شهدا عطا کرده است.

وی اظهار کرد: مادران شهدای گمنام، 35 سال است که چشم به راه پیکر پاک و مطهر فرزندانشان هستند و این فرزندان را برای نظام و انقلاب و اسلام داده اند.

امینی افزود: خانواده های شهدا فرزندان شان را فدای امام و انقلاب کردند اما مادران شهدای گمنام هنوز منظر پیکر مطهر فرزندان شهیدشان هستند که در غربت به سر می برند.

"خیدان جواهری"؛ مدیر بنیادشهید ملکشاهی در این مراسم گفت: شهدای ما وقتی شیپور جنگ نواخته شد، مردانه مرد ایستادند و در آن سوی مرزها در دفاع از کشور عزیزمان شهید شدند.

وی اظهار کرد: اگر می خواهیم در خط شهدا باشیم بایستی پیرو ولایت فقیه بوده و زحمات ایثارگران را پاس بداریم.

برگزاری زیارت عاشورا، مداحی، روضه خوانی و گل افشانی از برنامه های استقبال از شهدای گمنام و تجدید میثاق با شهدا در ملکشاهی بود.

انتهای پیام/س

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب