سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34759
|
07:25 - 1397/09/21
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

خطرات یک پروژه رها شده/ درمانگاه تامین اجتماعی مهران در انتظار مجوز شهرداری

خطرات یک پروژه رها شده/ درمانگاه تامین اجتماعی مهران در انتظار مجوز شهرداری
درمانگاه تامین اجتماعی مهران پس از گذشت 8 ماه از کلنگ‎زنی در انتظار مجوز شهرداری برای شروع به کار پیمانکار است.

به گزارشايلام بيدار، اواسط فروردین امسال علی ربیعی وزیر قبلی تعاون کار و رفاه اجتماعی، در سفرش به مهران کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی را به زمین زد، اکنون 8 ماه از کلنگ زنی این پروژه میگذرد اما ساختمان درمانگاه از پیشرفت چندانی برخوردار نیست.

این پروژه اکنون در مرحله پی‌سازی می باشد با گودبرداری و برداشتن حجم زیادی از خاک زمین که در نتیجه‌ی آن یک حفره‌ی بسیار بزرگ در کنار منازل مسکونی مردم ایجاد شده راکد مانده است.

اهالی محل در گفتگو با خبرنگار ما با بیان خطرات گود برداری و رها شدن پروژه به حال خود گفتند: این پروژه بعداز پی کنی ‌ به عمق چند متر ان را رها کرده اند و هیچ گونه مسئولی یا ادارات مرتبط جوابگو ما نیستند.

آنها معتقند در مجاورت این پی سازی و گودبرداری عمیق بدون حفاظ، چندین خانواده سکونت دارند که با بارش های اخیر امکان خطرات جانی و مالی را برای اهالی منطقه فراهم می شود.

اهالی محل تاکید دارند اگرچه سالهاست که چشمانتظار احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرمان بویژه به جهت تردد زائران و نیز کمبود متخصص و پزشک هستیم اما انتظار داریم تا به صورت اصولی کارهای این پروژه سریعتر به اتمام برسد.

با این وجود دسترسی راحت و آسان مردم به مرکز درمانی از جمله اولویت های اصلی این پروژه به شمار می رود و وزیر وقت احداث درمانگاه در شهری مرزی مهران را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: با ایجاد این درمانگاه امکان ارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات نیز افزوده می شود.

عدم مجوز شهرداری علت تأخیر در ساخت پروژه

رییس اداره تامین اجتماعی مهران در گفتگو خبرنگار ما علت تاخیر پروژه را آماده نشدن مجوز شهرداری به پیمانکار پروژه دانست.

علی کرد نژاد افزود: طبق گفته معاونت درمان پیمانکار پروژه آماده است و در صورت صدور مجوز لازم از سوی شهرداری فعالیت عمرانی آن آغاز می شود.

به گفته وی بیش از 41 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در شهرستان مهران تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی هستند .

شایان ذکر است ؛ درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهران به مساحت دو هزار و  317 مترمربع و زیر بنای مفید دو هزار و 517 متر مربع در دو طبقه جهت استفاده بیمه شدگان تامین اجتماعی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و دانپزشکی ساخته می شود.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب