سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34746
|
11:43 - 1397/09/19
نسخه چاپی

استاندار ایلام تأکید کرد؛

ضرورت مشارکت مردم استان در پتروشیمی ایلام

ضرورت مشارکت مردم استان در پتروشیمی ایلام
استاندار ایلام گفت: یکی از آفت های بزرگ پتروشیمی ایلام بحث مدیران پروازی است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز در دیدار با هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه ایرانیان گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات پتروشیمی فروگذار نبوده ایم.

وی گفت: بر این باور هستیم که مردم استان نباید صرفا دود کارخانجاتی چون پتروشیمی را بخورند بلکه بایست در امورات آن نیز مشارکت داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز یکی از آفت های بزرگ پتروشیمی ایلام بحث مدیران پروازی است که از این بابت فرصت سوزی زیادی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات پیش روی پتروشیمی عدم اجرای تعهدات در به سرانجام رساندن پروژه های مهمی است که در ایجاد توسعه و اشتغال استان نقش حائز اهمیتی ایفا می کند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: توانمندی نیروی انسانی در استان وجود دارد و اعتماد مسئولان پتروشیمی ایلام به فرزندان ایلام ضروری است.

استاندار ایلام خواستار پای کار آمدن دست اندرکاران در تعیین تکلیف به موقع پروژه های فاز دو پتروشیمی، بنزین پیرولیز و pp شد و گفت: به رغم محدودیت منابعی که داریم، ۱۰۰ میلیارد تومان به سرمایه گذار pp اعتبار اختصاص داده ایم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب