سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34741
|
08:30 - 1397/09/19
نسخه چاپی

مدیر کل بیمه سلامت ایلام خبر داد؛

آغاز نخستین رویداد ملی هم اندیشی سلامت/ 345 هزار ایلامی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

آغاز نخستین رویداد ملی هم اندیشی سلامت/ 345 هزار ایلامی تحت پوشش بیمه سلامت هستند
مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از آغاز به کار نخستین رویداد ملی هم اندیشی رقابت ایده های نو در عرصه سلامت خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "نورالدین رحیمی"، مدیر کل بیمه سلامت ایلام در نشست هم اندیشی سلامت فعالان رسانه ای ایلام اظهار داشت: دراین رویداد ابتدا مشکلات موجود درعرصه خدمات بیمه سلامت از واحدهای تخصصی احصا و با همفکری خبرگان تبدیل به مساله یا مساله‌های شفاف و قابل اندازه‌گیری و ارزیابی می شود.

وی گفت: پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرایندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه از دیگر محورهای این هم اندیشی است.
رحیمی یادآور شد: سامانه 1666 برای رسیدگی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات در حوزه بیمه راه اندازی شده همچنین بصورت ماهانه مسئولان این سازمان در ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان هستند.
رحیمی یکی از چالش های این سازمان را رکود و روزمره گی عنوان کرد و افزود: این رکود سبب ایجاد مشکلاتی شده و در این برهه از زمان بدلیل تحریم ها و مشکلات ناشی از آن باید در راستای نوآوری و خلاقیت جهت خروج از این موقعیت چاره اندیشی کرد.
وی یادآور شد: 6 محور این رویداد شامل آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت هستند.
مدیر کل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد نوآوری در حوزه بیمه سلامت با نظرات و ایده های نخبگان و کارشناسان ایده های مناسب و برتر را شناسایی و جذب سپس به خلاقیت تبدیل کرده و از چارچوب بیمه خارج و بدنبال بهره وری از بیمه باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این رویداد بتوان شناخت خوبی از مشکلات حوزه سلامت پیدا کرده و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها با بهره گیری از ظرفیت نخبگان ارائه شود.
رحیمی تصریح کرد: علاقمندان و فعالان حوزه سلامت برای ثبت نام و دریافت جزییات این طرح به وب سایت این رویداد به آدرس www.shareidea.ihio.gov.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام در این رویداد از 15 آذر تا 15 دی ماه است و پس از آن شرکت کنندگان به مدت 2 هفته فرصت دارند از ایده و طرح خود دفاع کنند.
وی همچنین در خصوص بدهی های این سازمان به مراکز طرف قرارداد گفت: 70 درصد بدهی های مراکز دولتی طرف قرار داد با این سازمان پرداخت شده و بدهی های بخش خصوصی نیز تا تیرماه تسویه شده اند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد