سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34738
|
07:37 - 1397/09/19
نسخه چاپی

با اعتبار 600میلیون تومان؛

ساخت مسجد جامع شهر ایوان آغاز شد

ساخت مسجد جامع شهر ایوان آغاز شد
عضو هیات امنا مسجد جامع ایوان گفت : بعد از وقفه چند ماهه ساخت مسجد جامع ایوان از سرگرفته خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، "جوهرخانزادی"، عضو هیات امنا مسجد جامع ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کار ساخت مسجد جامع شهرستان ایوان از ابتدای سال 1393آغارشده است،این مسجد در دوفاز در حال ساخت است که فاز اول آن با مشارکت خیرین در سال 1394به بهره برداری رسید .

 خانزادی  گفت: در فاز اول ساخت مسجد جامع ایوان خیرین نقش بسزایی را ایفا کردند و بدون بهره گیری از کمک دولت،  مبلغ 200میلیون تومان جمع آوری گردید که  با این مبلغ فاز اول به اتمام رسید و در حال حاضر میزبان نمازگزان است.

وی افزد: در شهریور ماه  سال 1394با حضور حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه ایلام  کلنگ فاز دوم ان به زمین زده شدکه خوشبختانه تا الان 245میلیون تومان خیرین و و 300میلیون تومان از اعتبارات شهرستان به مسجد جامع اختصاص پیدا کرد .

خانزادی ادامه داد: با توجه به اینکه پروزه نیازمند اعتبارات زیادی است امسال خوشبختانه با مساعدت مسئولان مبلغ 600میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی بیان داشت : طی ماههای گذشته مناقصه پیمانکار جهت شروع به کار صورت گرفت که خوشبختانه در حال حاضر پیمانکار پای کار است امیدواریم ظرف یک هفته آینده کار ساخت مسجد جامع آغاز شود.

عضو هیات امنا مسجد جامع ایوان در پایان ادامه داد:خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را به صورت حضوری در  دفتر امام جمعه ایوان یا به شماره حساب 0105809857001واریز نمایند.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب