سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34704
|
08:17 - 1397/09/15
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام:

16 آذر روز مقاومت دانشجویان در برابر استبداد است/ مطالبه گری، مشخصه اصلی دانشجوی انقلابی

16 آذر روز مقاومت دانشجویان در برابر استبداد است/ مطالبه گری، مشخصه اصلی دانشجوی انقلابی
مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام گفت: روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار و استبداد و خودکامگی است.

به گزارشايلام بيدار، "عارف شربی"، نیازی مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام گفت: روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت شده است. 

وی با بیان اینکه دانشجوی امروز وظایف سنگین و نقش اثرگذاری در سطح جامعه دارد، اضافه کرد: وظیفه مطالبه گری از نقش های بارز دانشجوی انقلابی است، که باید در همه عرصه هایی که نیاز است ورود پیدا کرده و جهادی و انقلابی عمل نماید.

شربی نیازی با اشاره به اینکه  دانشجوی دغدغه مند و انقلابی در زمان نیاز و در شرایط حساس کشور باید همواره در صحنه حضور داشته باشد، گفت: آرمان گرایی، عدالت خواهی، استکبار ستیزی از رسالتهای یک دانشجو است که باید در کنار تحصیل علم و دانش نسبت به مسائل جامعه و کشور آگاهی و موضع داشته باشد و مطالبه گری به موقع انجام دهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، به وجود مسائل مختلف سیاسی حاکم بر دانشگاه های کشور اشاره و بیان کرد: در سال های اخیر به دلیل تفکرات نادرست و وجود جریانات غلط سیاسی در دانشگاه ها، سیاست گریزی غالب شده که دلیل اصلی این موضوع یارگیری از دانشجویان و استفاده ابزاری احزاب وجریانات سیاسی از انان در پی منافع خود است.

شربی نیازی گفت: امروز تفکر و اندیشه پردازی و کار تئوریک در زمینه مسائل انقلاب از بایسته های فضای دانشجویی امروز در دانشگاه ها است که باید به دور از جناح گرایی و حاشیه های غیر مرتبط زمینه و بستر لازم برای آن فراهم شود.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب