سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34703
|
08:12 - 1397/09/15
نسخه چاپی

گزارش؛

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در چرداول

ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی در چرداول
تکمیل پروژه های آموزشی در شهرستان می تواند کیفیت آموزشی را بالا برده وبه پیشرفت آموزش دانش آموزان کمک کند.

به گزارشايلام بيدار، آموزش وپرورش به عنوان نهادی که تربیت نسل های آینده را برعهده دارد باید همیشه با نوآوری وپویایی همراه باشدواین شامل محیط مدرسه، معلمان ومجموعه آموزش وپرورش می شود.

نحوه تدریس، محیط آموزش ، اخلاق دبیران، امکانات موجود و... همگی بر کیفیت دانش آموزان تاثیر گذاشته وآنها برای آینده آماده می سازد.

از گذشته تا کنون همیشه کشورهایی موفق بوده اند که از پایه شروع به اصلاح ساختار کرده اند واستعداد های هر فرد را به بهترین نحو پیدا کرده  واز آن استفاده کرده اند.

برای اعتلای کشور آموزش وپرورش باید هر ساله با جدید ترین ومفید ترین مدل ها بروز شود وهدف اصلی آن هماهنگی امکانات لازم با مدیران ومعلمان برای توسعه استعداد های دانش آموزان باشد واز مسائل حاشیه ای پرهیز کند.

ساختمان قدیمی وفرسوده، کمبود اعتبارات ، کمبود امکانات آموزشی ومعلمان مجرب وحتی ناتوانی در استاندارد سازی سرویس های بهداشتی از مهم ترین مشکلات آموزش شهرستان چرداول می باشد که کیفیت آموزش را پایین آورده است.

آخرین وضعیت پروژه های در دست اقدام

اکبر زمانی مدیرآموزش وپرورش چرداول درگفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:پروژه مدرسه شهر شباب با اعتبار 15میلیارد ریال به پیمانکار واگذار گردیده واین پروژه به مدت 10 ماه آماده گردیده و در مهر ماه سال 98 افتتاح و پذیرای دانش آموزان عزیز این شهر خواهد بود.

وی افزود:استخر دانش آموزی محله فرهنگیان شهر سرابله بحمدالله پیشرفت کار مطلوب ارزیابی گردید و با توجه به تامین کامل اعتبار و پرداخت به پیمانکار در دهه فجر امسال به افتتاح خواهد رسید.

زمانی خاطرنشان کرد: پروژه دبستان ادب پشته میوله آسمان آباد به پیمانکار واگذار گردیده و پیمانکار متعهد گردید در مدت چهار ماه این پروژه را تکمیل ودر ماه فروردین سال آینده انشاالله افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: دبستان کله قطار سفلی در بخش زاگرس با اتمام اسکلت بتنی و آغاز سفت کاری تا فروردین سال 98 این پروژه افتتاح خواهد شد.

زمانی عنوان کرد:در بحث سرویس های بهداشتی مدارس دچار مشکل هستیم که دراین زمینه به همکاری سایر نهاد ها نیاز داریم.

مدیرآموزش وپرورش تصریح کرد:زلزله سال گذشته آسیب های زیادی به مدارس بخش زاگرس وارد کرده وهمچنین مدارس دیگری در سطح شهرستان هستند که نیازمند بازسازی هستند ودراین راستا در تلاش هستیم تا با مشارکت خیرین وجذب اعتبارت لازم کیفیت فضاهای آموزشی را بالا ببریم.

اگر به اینها مدارس هلیلان را هم اضافه کنیم نیاز مند تلاش بیشتری هستیم که امیدواریم مسئولین استانی به فکر راه حلی برای آن باشند.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد