سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34682
|
13:26 - 1397/09/13
نسخه چاپی

فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام:

سپاه پیشگام در رفع محرومیت زدایی مناطق محروم استان است

سپاه پیشگام در رفع محرومیت زدایی مناطق محروم استان است
فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام گفت: سپاه پیشگام در رفع محرومیت زدایی مناطق محروم استان است.

به گزارشايلام بيدار، سردار سید "صادق حسينی"، فرمانده سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان ايلام صبح امروز در همایش محرومیت زدایی استان ایلام گفت: تمرکز برنامه‌های بسیج بر محرومیت زدایی در مناطق محروم ایلام است.

وی ظرفیت عظیم بسیج در رفع مشکلات مناطق محروم استان ایلام را بی‌نظیر دانست و یادآور شد: این ظرفیت عظیم و پا دررکاب برای اقدامات، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی علاوه برمناطق محروم در سایر بخش‌های استان ایلام آماده به کار است و هرجا نیازی احساس شود بسیج برای برآورد آن نیاز آماده است.

حسینی افزود: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که همه مأموریت‌هایی که در شرایط حال حاضر برای  خدمت‌رسانی به مردم است اقدام کند.

فرمانده سپاه استان ایلام در ادامه به بخشي از خدمات محروميت زدايي سپاه در استان ايلام اشاره و بیان کرد: در حوزه پروژه هاي ساخت، تعداد دو هزار و 438 واحد سرويس بهداشتي، ٤٢٧ واحد خانه محروم (مددجويان) با همكاري كميته امداد امام خميني (ره) ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: تعداد ١٦٤ مسجد، ٦١ غسالخانه، ٣٥ خانه عالم، ١٤ مورد لايروبي انهار، ١٣ مورد بازسازي راه (جاده) روستايي، ١٤ مورد آبرساني، ٣٤ واحد مسكن محرومين و معلولين، ١١ خانه بهداشت (درمانگاه)، ١١ پل روستايي، ٩ مجموعه ورزشي و دو مدرسه نیز احداث شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب