سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34663
|
08:51 - 1397/09/12
نسخه چاپی

در ایلام؛

نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد

نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد
به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی در ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی‌پور"، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت مراسم حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی روز نمایش میثاق امت با ولایت فقیه بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: روز 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یوم‌الله ثبت شده و به همان میزانی که روزهای 12 و 22 بهمن‌ماه دارای ارزش و اهمیّت هستند این روز نیز جزو روزهای مهّم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

چراغی‌پور 9 دی را روز بصیرت و بر هم زدن توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه نظام‌ و مردم‌ دانست و افزود: سرنوشت انقلاب و اسلام در روز 9 دی تعیین و مشخص شد و حماسه این روز بزرگ، حیات دوباره به اسلام و انقلاب بخشید.

وی با اشاره به اهمیت روز 9 دی و نیاز جامعه به تبین این روز خاطر نشان کرد: تبین این روز مهم می‌طلبد که تمام تلاش برای برگزاری این روز مهم به انجام رسانیم و در برگزاری مراسم راهپیمایی 9 دی برنامه مدون و پیش‌بینی شده داشته باشیم.

چراغی‌پور دوری از هرگونه برنامه موازی برای این روز و تلاش در تجمیع برنامه‌ها راه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم دانست و تصریح کرد: دور از هر گونه موازی کاری و اجرای برنامه های بی کیفیت و بدون محتوا در جهت پاسداشت این حماسه ماندگار و پر اهمیت تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب