سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34662
|
08:44 - 1397/09/12
نسخه چاپی

فرماندار دهلران:

محور دهلران – مهران دو بانده می شود

محور دهلران – مهران دو بانده می شود
فرماندار دهلران از آغاز عملیات اجرایی دوبانده شدن مسیر مهران به دهلران و بهره برداری از آن در سال 1400 خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سید حسینعلی موسوی"، فرماندار دهلران با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال بیش از 70میلیارد تومان در حوزه راه های شهرستان  دهلران هزینه می شود.

وی افزود: از مجموع این اعتبار 11میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان ومابقی هم از اعتبارات ملی برای راه های شهرستان هزینه می شود.
فرماندار دهلران گفت: با پیگیرهای استاندار ومعاون عمرانی واعمال ماده 56؛ دو بانده شدن مسیر مهران به دهلران به بخش خصوصی واگذار شده ودر آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز وتا سال  1400 این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک، عنوان کرد : در فاز اول، 12کیلومتر از این مسیر با اعتباری بالغ بر 12میلیارد تومان آغاز شده که تا 22بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
موسوی ابراز نمود: فاز دوم این مسیر نیز به طول 20کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴0 میلیارد تومان کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن نیز شروع شده است.
وی با اشاره به مسیر چم سرخ به حاضر میل به طول ۶۰ کیلومتر که به عنوان مسیر جایگزین راه زرین آباد به دهلران مشخص شده بود، بیان داشت: متاسفانه با گذشت سالها ازشروع این پروژه، اقدامات مناسبی صورت نگرفته بود  ولی در دولت تدبیر و امید ده کیلومتر از این مسیر با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 800میلیون تومان به پیمان رفته است وبا مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.
فرماندار دهلران اظهار داشت: توجه دولت و مسئولان ارشد استان به شهرستان دهلران برای توسعه، علی رغم مشکلات اعتباری که در سطح کشور وجود دارد قابل تقدیر است.
 
انتهای خبر/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب