سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34661
|
08:42 - 1397/09/12
نسخه چاپی

طرحی که وابستگی خارجی را از بین می برد؛

اسپرلوس فرصتی برای تولید/ ظرفیت ایجاد اشتغال برای 140 ایلامی

اسپرلوس فرصتی برای تولید/ ظرفیت ایجاد اشتغال برای 140 ایلامی
طرح اقتصادی اسپرلوس وابستگی استان به سازندگان خط تولید خارجی را از بین می برد.

به گزارشايلام بيدار، "صامد جمشیدزاده"، کارشناس ارشد برق و مدیر واحد اسپرلوس در خصوص طرح تولیدی خود اظهار داشت: با قرار گرفتن شرکت در خط تولید قادر به اشتغالزایی بیش از 150نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم خواهد بود.

مدیر واحد تولیدی اکسین شیمی بهداشت گفت: این واحد فناور در صورت حمایت و کسب مجوز دانش بنیان قادر است با نوآوری در خط تولید و اصلاح روش به تولید پودر های شوینده سبک و فوق سبک با فرمولی جدید و کیفیتی بسیار بالا دست یابد.

این تولیدگر ایلامی در خصوص معرفی طرح خود بیان داشت: طرح اقتصادی اسپرلوس با روشی ابداعی در راستای تولید شوینده جامد با کیفیت بالا و در حد استاندارد های جهانی و البته با کاهش قیمت تمام شده در صدد بومی سازی یکی از تولیدات استراتژیک است که وابستگی استان را به سازندگان خط تولید خارجی از بین می برد.

جمشید زاده تصریح کرد: این طرح اقتصادی با توجه به شعار سال دستاورد بزرگی در تکیه بر دانش ایرانی و گامی در راستای خودکفایی این محصول در کشور است که علاوه بر تآمین نیاز بازار غرب کشور می تواند در حوزه صادرات نیز نقش مهمی ایفا نماید.

این فعال اقتصادی افزود: پس از راه اندازی و در خط تولید قرار گرفتن این واحد تولیدی زمینه اشتغال 48 نفر بصورت مستقیم و بیش از 100 نفر بصورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

ایلام رصد

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب