سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34657
|
09:23 - 1397/09/09
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

حضور سه تیم استان ایلام در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج + تصاویر

حضور سه تیم استان ایلام در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج + تصاویر
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از حضور سه تیم استان ایلام در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، روز گذشته مراسم افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 100 تیم از سراسر کشور در سالن 5 آذر شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد شرکت کنندگان در سه بخش نرم افزار، بازی و انیمیشن با هم به رقابت می پردازند.

در همین راستا و در استان ایلام نیز تعداد سه تیم به همین تفکیک حضور دارند و در حال حاضر به تولید محتوای تخصصی می پردازند.

حضور سه تیم استان ایلام در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج 

"یاسر بیگ زاده"، مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اعلام این خبر گفت صبح امروز رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوا با فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور ۱۰۰ تیم از سراسر کشور در تهران آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برای اولین بار در چهار محور مشخص طی روزهای  ۸ ، ۹ و ۱۰ آذرماه، انجام خواهد شد، افزود: 100 تیم 3 نفره از متخصصان فضای مجازی در 48 ساعت در این رویداد بزرگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسوول قرارگاه فضای مجازی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه از استان ایلام 3 تیم تخصصی متشکل از یک تیم انیمیشن سازی،یک تیم اپلیکیشن سازی و یک تیم ساخت بازی شرکت کرده اند، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج امروز آغاز شد.
وی بیان کرد: در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی بسیج در ۱۴ غرفه و در ۱۴ حوزه برگزار شد که در این نمایشگاه آثار فاخری از حوزه رسانه و شبکه مردمی سایبری انقلاب تولید شده به نمایش در می آید.
وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل آثار قابل توجهی از توانمندی های بسیج در عرصه تولیدات تخصصی و فناوری های نوین در بسیج خواهد بود.
بیگ زاده یکی از اهداف مهم این گردهمایی را شناسایی و استعداد سنجی و حمایت از فعالان انقلابی و بسیجی در فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد: این گردهمایی در بخش‌های مختلف از قبیل رویداد تولید محتوای دیجیتال، همایش علمی-آموزشی فرماندهان شبکه‌ی مردمی سایبری انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای بسیج توسط سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب