سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34644
|
08:33 - 1397/09/08
نسخه چاپی

شهر زیرپای غول های آهنی/لزوم ایجاد کمربندی در شهر ایوان

شهر زیرپای غول های آهنی/لزوم ایجاد کمربندی در شهر ایوان
عبور خودروهای سنگین ازمرکز شهر ایوان مشکلاتی را برای شهروندان به وجود اورده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از جویزر، امروزه ایجاد مسیر‌های مناسب و امن به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت ‌های توسعه در هر منطقه شناخته می‌شود و حذف نقاط حادثه خیز و استاندارد سازی جاده ها در کاهش تصادفات نقش مهمی دارد.

شهرستان ایوان با جمعیت بیشاز 50هزار نفر  ددر شمال استان ایلام واقع شده شده است شهرستانی که از لحاظ زیبایی و جاذبه های گردشگری پتانسیل های خوبی را در خود نهفته است.

موضوعی که در این گزارش به ان خواهیم پرداخت نبود کمربندی در شهر ایوان است که این روزها برای شهروندان ایوانی مشکلاتی را ایجاد نموده است.

همانظور که می دانید شهر ایوان یکی از مسیرهای ارتباطی است که از طریق آن می توان به مرز بین المللی مهران دسترسی پیدا کرد،اما در این بین حجم تردد خودروهای سنگینی است که در ساعات مختلف از شهر ایوان می گذرند ،خودروهتایی که گاها مرکز شهر را برای عبور از شهر انتخاب می کنند که خود زمینه ایجاد ترافیک سنگین را فراهم کرده است.

یکی از شهروندان ایوانی در گفتگو یبا خبر نگار ما اظهار کرد: اگر نگاهی گذرا به سبک زندگی مردم ایوان بیاندازیم خواهیم فهمید که درصد بالایی از مردمم دارای وسایل نقلیه سبک هستند که جهت رفع امورات روزمره از خودروخود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: خیابان اصلی شهر جوابگوی خجم زیاد خودرو نیست چه بسا شاهد آن هستیم که در طول روز خودروهای باری سنگینی نیز از وسط شهر عبور می کنند که گاها باعث ایجاد ترافیک و تصادف می شوند .

این شهروند ایوان بیان داشت: لازم و ضروری است که مسئولان شهرستان در راستای ایجاد و احداث کمربندی اقدام لازم را بعمل آورند.

 

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب