سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34642
|
12:27 - 1397/09/07
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع):

امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است

امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای حفظ امنیت و آرامش امروز و جلوگیری از غافلگیر شدن در مقابل دشمن است.

به گزارشايلام بيدار، قدرت اله کریمیان معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای مدافع حرم که در شرکت پالایش گاز ایلام برگزار شد،گفت:دشمن، با تمام توان خود در طول ۴۰ سال گذشته همه تلاش خود را در راستای تضعیف و براندازی نظام به کار گرفته ولی با توجه به ساختار الهی نظام و در راس آن مقام معظم رهبری و عدم اعتماد به دشمن هر روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه پیش رفته و به زودی انشالله چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت. 

وی افزود:شهدای حرم با بصیرتی که از رهبری گرفتند و با جریان شناسی و دشمن شناسی بدون اینکه تبلیغی باشد و کاروانی راه بیفتد، داوطلبانه در جبهه‌های مقاومت اسلامی حضور پیدا کردند.

کریمیان ادامه داد:شهدای ما برای کشورهایی که مسلمان نیستند و دفاع مقدس را نداشتند، الگو هستند و برای ما مهم است آنها برای بازماندگان جنگ خود چه می‌کنند و ما برای شهدا و خانواده آنها چه می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت برای حفظ امنیت و آرامش امروز و جلوگیری از غافلگیر شدن در مقابل دشمن است. هنر مدافعان حرم این است که جنگ را از محیط امنیتی کشور ما به داخل محیط امنیتی دشمن برده‌اند بنابراین امنیت امروز ما مرهون شهدای مدافع حرم است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب