سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34587
|
14:10 - 1397/09/02
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام:

مقاومت مردم منطقه در برابر دشمنان اسلام از برکات بسیج است

مقاومت مردم منطقه در برابر دشمنان اسلام از برکات بسیج است
امام جمعه موقت ایلام گفت: مقاومت مردم منطقه به خصوص در کشورهایی مانند عراق،یمن،بحرین و سوریه در برابر دشمنان اسلام از برکات بسیج است.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "وعد مرادبیگی"، امام جمعه موقت ایلام در خطبه های این هفته شهر ایلام در محل مصلای ایلام گفت: هفته وحدت که با فکر نورانی و تفکر انقلابی امام (ره) بنا گذاشته شد،امروز موجب وحدت تمامی مسلمانان شده به طوری که مسلمانان کشورهای یمن،بحرین،فلسطین،لبنان و سوریه در یک جبهه در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و می توان گفت نتیجه نامگذاری هفته وحدت، مقاومت در برابر دشمنان اسلام می باشد.

وی با اشاره به هفته بسیج نیز گفت: نامگذاری تشکلی به نام بسیج از بطن معارف دینی بوده و حضرت امام در آغاز انقلاب با تشکیل این شجره طیبه به دنبال این بود که بسیج هم برای کشور منبع خیر باشد و هم در برابر دشمن مقاومت کند.

امام جمعه موقت ایلام افزود: ویژگی اصلی بسیج جهاد و شهادت بوده و امروز می بینیم که در اکثر کشورهای اسلامی به عنوان الگو موجب تشکیل گروههای مردمی در کشورهایی مانند عراق،یمن،بحرین و سوریه شده و جانانه مقاومت می کنند.

مرادبیگی ادامه داد: مردم مظلوم یمن با دستان خالی در مقابل یک جبهه تا دندان مسلح ایستاده اند،جبهه ای که آمریکا و عربستان آن را رهبری می کنند.

وی بیان کرد: جنایت های این دو کشور در یمن باعث شده تا چهره واقعی رژیم سعودی برای مسلمانان جهان مشخص شده و این خود دستاورد بزرگی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب