سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34581
|
13:05 - 1397/09/02
نسخه چاپی

مپبه میمنت هفته بسیج انجام گرفت؛

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم مهران + تصاویر

خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم مهران + تصاویر
بسیج جامعه پزشکی ‌مهران در گرامیداشت هفته بسیج در حال خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستاهای محروم بخش مرکزی مهران هستند.

به گزارشايلام بيدار،"محمد انصاری"، مسئول بسیج جامعه پزشکی مهران در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دو اکیپ پزشکی به روستای دول گل از توابع شهرستان مهران اعزام شدند.

وی افزود: این تیم پزشکی متشکل از 8 نفر پزشک، پرستار، ماما، روانشناس و کارشناس بهداشت به مردم محروم روستای دول گل خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی مهران هدف از اجرای این برنامه را محرومیت زدایی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم و کمتر برخوردار عنوان کرد و یادآور شد: در این برنامه بیش از 60 مورد ویزیت پزشکی و تامین داروی رایگان برای اهالی روستاهای دول گل انجام شد.

انصاری ادامه داد: علاوه بر خدمات پزشکی و درمانی رایگان برای اهالی روستا آموزش بهداشتی و پرستاری، مشاوره مامایی و مشاوره روانشناسی نیز برگزار و همچنین بسته‌های بهداشتی توزیع شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 6 اکیپ پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهران به مناطق محروم این شهرستان اعزام شده است، تصریح کرد: تصمیم داریم تا پایان امسال به همه روستاهای محروم شهرستان اکیپ پزشکی اعزام کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب