سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34556
|
10:54 - 1397/08/30
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:

بخشی از استقلال کشور مرهون نخبگان بسیجی است/ روحیه جهادی؛ مکمل نخبگی

بخشی از استقلال کشور مرهون نخبگان بسیجی است/ روحیه جهادی؛ مکمل نخبگی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: حمایت ها از جامعه نخبگان در راستای عزت کشور امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلام بیدار محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام صبح امروز در همایش جهادگران علم و فناوری ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بعنوان یکی از ظرفیت های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود که برکات فراوانی را داشته است.

وی اظهار کرد: تعمیم بسیج در حوزه های مختلف در طول دوران عمر انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را رقم زده که ورود به عرصه علم و فناوری از جمله آنها است.

میرزایی حیدری افزود: نخبگان در سطح کشور و به تبع آن در استان ایلام نقش مهمی در استقلال و خودکفایی کشور دارند و در واقع بخشی مهمی از آن مرهون تلاش همین جهادگران علمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ادامه داد: امروزه تمرکز دشمن جلوگیری از قدرتمند شدن ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

این مسئول بر لزوم روحیه جهادی نخبگان اشاره و گفت: این روحیه مکمل و لازمه کار نخبگی است. وی با بیان اینکه حمایت ها از جامعه نخبگان در راستای عزت کشور امری ضروری است، ابراز کرد: طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای به مبحث علم و فناوری به خصوص در حوزه نخبگان دارند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب