سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34536
|
11:45 - 1397/08/29
نسخه چاپی

قهرمان کاراته جهان در گفتگو با ایلام بیدار:

فاجعه انسانی در یمن باید متوقف شود

فاجعه انسانی در یمن باید متوقف شود
قهرمان کاراته جهان گفت: امروزه مردم مظلوم یمن بدترین نوع روزگار را سپری می کنند به طوریکه با بحران غذایی و دارویی دست و پنجه نرم می کنند.

"ذبیح الله پورشیب"، قهرمان کاراته جهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار در خصوص جنایات آل سعود به مردم مظلوم یمن گفت: بدون شک هر انسانی از وضعیت کنونی کشور یمن و جنایات وارده به مردم مظلوم این کشور ناراحت می شود.

وی با بیان اینکه متجاوزان و دشمنان مردم یمن تنها اسم مسلمان را یدک می کشند و بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند، اظهار کرد: آل سعود جنایات وحشتناک و غیرقابل قبولی را در یمن انجام داده و در حال حاضر نیز دست بردار این اقدام و تحرکات خود نیست.

قهرمان کاراته جهان افزود: امروزه مردم مظلوم یمن بدترین نوع روزگار را سپری می کنند به طوریکه با بحران غذایی و دارویی دست و پنجه نرم می کنند.

پورشیب با انتقاد از مدعیان حقوق بشر که این روزها نه تنها در قبال این فاجعه سکوت اختیار کرده بلکه از انان نیز حمایت می کنند، بیان کرد: همه کشورها در کل دنیا باید نسبت به این فاجعه واکنش نشان دهند و جمهوری اسلامی را در این مسیر همراهی کنند.

وی به مقاومت زیبا و مثال زدنی مردم مظلوم یمن در برابر فشارها و جنایات دشمنان اشاره و ادامه داد: اتحاد کشورهای اسلامی در منطقه و حمایت همه جانبه در نهایت پیروزی مردم مظلوم یمکن را در پی خواهد داشت.

قهرمان کاراته جهان با تأکید بر اینکه فاجعه انسانی در یمن باید متوقف شود گفت: جامعه ورزشکاران نیز از وضعیت پیش آمده در کشور یمن بسیار ناراحت است و بنده به نوبه خودم نیز ضمن محکوم کردن این اقدامات خواهان پیگیری و توقف کامل این جنایات از سوی عوامل مرتبط هستیم.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد