سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34512
|
07:34 - 1397/08/28
نسخه چاپی

معاون سیاسی فرماندار ایلام:

بسیج میراث گران‌بهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است

بسیج میراث گران‌بهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است
معاون سیاسی فرماندار ایلام گفت: شجره طیبه بسیج میراث گران‌بهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

به گزارشايلام بيدار، "مجید کاکی"، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ایلام در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج در ایلام اظهار کرد: شجره طیبه بسیج میراث گران‌بهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وی، ابراز کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مؤسس نهاد مردمی بسیج در ۵ آذر ۵۸ با درایت و هوشمندی تمام با تأسیس و تشکیل نهاد ۲۰ میلیونی بسیج، سالیان متمادی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

وی بابیان اینکه نهاد شجره طیبه بسیج به‌عنوان یادگار جاودان معمار انقلاب اسلامی با پیشرفت و تأثیرگذاری در عرصه‌های سرنوشت‌ساز فرهنگی، علمی و فناوری باعث بهت جهانیان شد، گفت: در تمام مشکلات و گرفتاری‌های کشور، حضور بسیج موجب عقب راندن دشمن و پیروزی نظام جمهوری اسلامی‌شده است.

کاکی افزود: ملت سلحشور و بسیجی ایران با حضور مقتدرانه و پرافتخار خود با خود گذشتگی و رشادت در ۸ سال جنگ تحمیلی بدون کمترین تجهیزات و تنها با سلاح ایمان توانستند در کارزار جنگ در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و پیروز میدان شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری بر هماهنگی بیش‌ازپیش مسئولان جهت برنامه‌ریزی و اجرای منسجم برنامه‌ها و بزرگداشت هر چه باشکوه هفته بسیج با حضور فعال همه ادارات و نهادها تأکید کرد و گفت: در این هفته بیش از 120 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی، غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ بسیجیان در 5 آذرماه، یادواره شهدا، تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی در نقاط آسیب‌پذیر شهرستان را به‌عنوان برنامه‌های شاخص این هفته نام برد.

گفتنی است، هفته بسيج ٩٧ از تاريخ از تاریخ 29 آبان سال جاری آغاز و تا 5 آذرماه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب