سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34510
|
07:20 - 1397/08/28
نسخه چاپی

مدیر حوزه علمیه ایلام در اجتماع روحانیون:

ملت ایران دست از پشتیبانی مردم مظلوم یمن بر نمی دارد/ آل سعود مجری دستورات آمریکا است

ملت ایران دست از پشتیبانی مردم مظلوم یمن بر نمی دارد/ آل سعود مجری دستورات آمریکا است
طلاب حوزه های علمیه استان ایلام امروز در تجمعی اعتراضی جنایت حکام آل سعود در کشتار کودکان ومردم بی دفاع یمن را محکوم کردند.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با سراسر کشور، طلاب و روحانیون  ایلام با تعطیلی کلاس‌های خود و تجمع جنایت آل سعود در یمن را محکوم کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبيگي، در این تجمع گفت: در آستانه چهارمین سال حملات وهابی‌های خبیث در قالب دولت عربستان و آل سعود علیه زنان و کودکان یمین هستیم و مردم مقام یمن نیز در مقابل این حملات ایستادگی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: عربستان خود را در بین امت اسلامی به عنوان محور اصلی اسلام و خادم الحرمین معرفی می‌کرد و با حمله به یمن، مقابله به جبهه مقاومت، تشکیل داعش و هزاران جنایت دیگر نشادن داد چیزی جز خائن الحرمین نیست و نوکر و مجری دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «در هرجای عالم مظلومی باشد ایران پشتیبان اوست»، در این مدت ملت اسلامی ایران پشتیبان مردم مظلوم یمن بوده و از این به بعد هم خواهد بود و همواره در کنار ملت های مظلوم قرار خواهد داشت.

براساس این گزارش، طلاب حوزه‌های علمیه استان ایلام در این تجمع جنایت وحشیانه رژیم سعودی را محکوم و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش آل سعود اعلام داشته و رژیم سعودی را رژیمی دانستند که هر ندایی که ندای آزادیخواهی و ظلم ستیزی باشد را خفه وکشتار انسان های بی گناه در یمن را هدف خود می‌داند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب