سرویس: سیاسی
کد خبر: 34503
|
13:05 - 1397/08/27
نسخه چاپی

نامه «فدایت شوم» برای حناچی؛ منتظرت بودیم بهترین!

نامه «فدایت شوم» برای حناچی؛ منتظرت بودیم بهترین!
در یادداشت کوتاه قنبری، 3 مرتبه از عبارت «بهترین» و 9 مرتبه از اسم پیروز حناچی یاد شده است.

به گزارشايلام بيدار، «داریوش قنبری»، فعال اصلاح‌طلب و معاون پارلمانی شهردار افشانی(شهردار سابق)، طی یادداشتی در شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان امروز درباره شهردار حناچی نوشته است: «انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران یکی از بهترین انتخاباتی بود که صورت گرفت و طی آن شهرداری انتخاب شد که دارای تخصص کاملا مرتبط با حوزه مدیریت شهری است و تجربیات بسیار خوبی در این زمینه دارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت اعضای شورای شهر تهران، شهرداری را انتخاب کردند که هم متخصص باشد و هم به لحاظ صلاحیت سیاسی به جریان اصلاحات تعلق داشته باشد. در واقع انتظار شهروندان تهرانی هم که به لیست امید رأی دادند همین بود که شهرداری انتخاب شود که ضمن اینکه دارای تخصص لازم باشد به هویت رأی‌دهندگان هم توجه کند. آقای حناچی هر دو معیار را دارد.»


او همچنین می‌افزاید: پیروز حناچی فرد خاصی با دیدگاه‌های مترقی است و از این لحاظ باید گفت شورای شهر تهران توجه جدی و مناسبی به منافع شهروندان تهرانی دارد و با توجه به تعهدی که به انتخاب شهروندان داشت دست به این انتخاب زد.در مجموع این انتخاب باعث ایجاد امید نسبت به مدیریت شهر تهران شد به گونه‌ای که در عرصه مدیریت کلانشهر تهران در آینده نگرانی نخواهیم داشت. آقای حناچی در مسیری حرکت می‌کند که بتواند بهترین استفاده را از امکانات موجود شهرداری به منظور بهبود وضعیت شهر تهران از جنبه‌های مختلف داشته باشد.

قنبری در بخش دیگری از این یادداشت تصریح می‌کند: هرچند بعد از انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران از گوشه و کنار صحبت از عدم صدور حکم وی شنیده می‌شود، اما دلیلی برای این عدم تایید وجود ندارد. آقای حناچی با توجه به سوابق انقلابی و تعهد خاصی که همواره به ارزش‌های انقلاب دارند، تایید خواهند شد.

*ما قضاوت درباره این تقدیس ویژه قنبری از شهردارحناچی را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

در یادداشت کوتاه قنبری، 3 مرتبه از عبارت «بهترین» و 9 مرتبه از اسم پیروز حناچی یاد شده است.

قنبری همچنین با سخاوتمندی در به‌کار بردن کلمه «خوب» در یادداشت خود! از این هم گفته است که حناچی دارای تجربیات خوب، اشراف خوب و موفقیت خوب بوده و خواهد بود!

بدیهیست که واکنش حناچی به این چاپلوسی‌ها می‌تواند روشن‌کننده روش مدیریتی او در مقابل دیدگان مردم باشد؛ روشی که به چاپلوسی و تملّق واکنش مثبت نشان میدهد یا اینکه خاک بر دهان آن می‌پاشد؟!

گفتنیست، روزنامه آرمان امروز تا قبل از انتخاب حناچی، بصورت گسترده‌ای بر شهردار شدن محسن هاشمی تأکید داشت.

منبع: مشرق

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب