سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34497
|
08:56 - 1397/08/27
نسخه چاپی

استاندار ایلام تأکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از بکارگیری مدیران پروازی/ مدیریت نیروهای بومی راهگشاست

ضرورت جلوگیری از بکارگیری مدیران پروازی/ مدیریت نیروهای بومی راهگشاست
استاندار ایلام بر اعتقاد راسخ در به کارگیری نیروهای توانمند بومی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در جلسه اعضای شورای مشورتی توسعه استان، اظهار کرد: گردش مدیران در دولت ها امری مرسوم و پذیرفتنی شده است.

وی، افزود: مدیران باید به این امر واقف باشند که دوران مسئولیت بسیار کوتاه بوده و باید از این فرصت برای خدمت رسانی و رفع مشکلات حوزه کاری خود استفاده کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: هر مدیر باید در دوران مسئولیت خود به گونه ای برنامه ریزی کند که پس از پایان دوره خدمت نیروهای جایگزین توانمند و خلاقی را تربیت و معرفی کند تا با خلا مدیریتی در آن مجموعه روبرو نباشبم.

سلیمانی دشتکی، گفت: حتی المکان باید تلاش شود مدیران از همان مجموعه انتخاب و از بکارگیری نیروهای غیربومی و پروازی جلوگیری شود تا هزینه های بیشتری را متحمل دولت نکنیم.

وی، افزود: هر مجموعه باید از آراء و نقطه نظرات اصحاب فکر و کارشناسان خود را مبری نداند و تلاش داشته باشد همواره تیم مشورتی قوی را کنار خود قرار دهد.

استاندار ایلام، بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته مشورتی دریافت امکانات و اعتبارات از سطح ملی و رفع مشکلات بین سازمان ها و دستگاه های اجرایی است.

سلیمانی دشتکی، در ادامه به استعدادهای استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه این توانمندی ها در مقایسه با ظرفیت های موجود تاکنون بکارگیری نشده و زمینه بافعل کردن آنها فراهم نشده است.

وی، خاطرنشان کرد: بخش گردشگری، کشاورزی و نفت و گاز بیاد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از مزیت های نسبی برای توسعه همه جانبه استان و حرکت در مدار پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب