سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 34495
|
08:40 - 1397/08/27
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی لشکر امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس:

مردم آبدانان در خط مقدم دفاع از کشور بودند

مردم آبدانان در خط مقدم دفاع از کشور بودند
جانشین فرماندهی لشکر امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس گفت: مردم آبدانان در دوران هشت ساله دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از کشور بودند.

به گزارشايلام بيدار، "سردار یحیی خادمی"، جانشین فرماندهی لشکر امیرالمومنین (ع) در دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای گردان 505 محرم و 217 شهید شهرستان آبدانان اظهار داشت : انقلاب اسلامی آرمان ماندگار امام زمان (عج) بود که با اهدای خون 230 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به ثمر رسیده است.

وی مردم شهرستان آبدانان را مردمی شهید پرور دانست و افزود: مردم این شهرستان هم در دوران هشت ساله دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از کشور بودند و هم پناهگاه دهها هزار آواره جنگ تحمیلی بودند و از آنان با مال و جان پذیرایی می کردند .

جانشین فرماندهی لشکر امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس به چگونگی تشکیل گردان 505 محرم در استان ایلام اشاره کرد و گفت: این گردان توسط شهید امنیان با حضور رزمندگانی از شهرستان های آبدانان،دهلران و دره شهر تشکیل شد و می توان گفت گردان 505 خمیرمایه تیپ امیرالمومنین(ع) به شمار می رفت.

وی اجرای قسط و عدالت را مهم ترین هدف انقلاب حکومت جمهوری اسلامی دانست و افزود:خانواده های شهدا باید با ادامه دادن راه شهدا و زنده نگهداشتن آرمان های آنها در تحقق این امر تلاش کنند.

سردار خادمی با بیان اینکه عده ای در داخل و خارج کشور اهداف شهدا را زیر  سئوال می برند،اضافه کرد:ما نباید به دشمن کمک کنیم تا اهداف واهی خود را به ثمر رساند بلکه باید با اتحاد و وحدت این حکومت را به صاحب اصلیش حضرت صاحب الزمان(عج) برسانیم.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب