سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34491
|
08:11 - 1397/08/27
نسخه چاپی

گزارش؛

تاکسی داران مسیر مهران به پایانه مرزی در بلاتکلیفی

تاکسی داران مسیر مهران به پایانه مرزی در بلاتکلیفی
بیش از ۲۰۰ راننده عمومی با تجمع در روبروی فرمانداری مهران خواستار مجوز برای انتقال زائران از شهر به پایانه شدند.

به گزارشايلام بيدار، بیش از ۲۰۰راننده عمومی با تجمع در روبروی فرمانداری مهران خواستار مجوز برای انتقال زائران از شهر به پایانه شدند. 

یکی از این تاکسی داران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حدود چهار ماه است مسئولان شهرستان با صدور بخشنامه ای اعلام کردند خودروهای سواری زرد رنگ حق ورود به پایانه ندارند.

محمدی یکی از این راننده ها می گوید: با جلوگیری از تردد ما به مرز، مسئولان تعدادی مینی بوس و ون را در این مسیر جایگزین خودروهای سواری زرد رنگ کرده اند.

وی تاکید کرد: این کار مسئولان عملا ما را بیکار کرده و نمی توانیم در زمینه معیشتی جوابگو خانواده باشیم.

باقری دیگر راننده خط مهران به پایانه نیز می گوید: از ابتدای تاسیس پایانه در این مسیرمسافرکشی می کردم و خط ویژه این مسیر بودم.

این راننده اضافه کرد: خط ویژه که دولت برای خودروهای سواری ۸۰ خودرو زرد سواری بود متاسانه الان به ۲۸۰خودرواضافه شده است.

وی تاکید می کند: اگر دولت به فکر جلوگیری از سوءاستفاده برخی رانندگان از زائران و خرید وفروش آنهاست نظارت دقیق و سوء پیشینه رانندگان را بررسی سپس به رانندگان قانونمند مجوز تردد بدهد نه اینکه به بهانه مسافر فروشی همه رانتدگاه که از راه ارتزاق میکنند را بیکار کرد.

به گفته مسئولان مهران جلوگیری از ورود سواری های زرد رنگ به پایانه در جهت کنترل مسافر فروشی بوده که در این راستا خودروها ی ون و مینی بوس جایگزین این خودروها برای جابجایی کسافران از پایانه تا داخل شهر شده اند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب