سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34475
|
14:19 - 1397/08/25
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

امریکا در حال فروپاشی است/ وحدت؛ کلید موفقیت جهان اسلام

امریکا در حال فروپاشی است/ وحدت؛ کلید موفقیت جهان اسلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا به عنوان «اوباش جهانی» در تغییرات کنونی جهان در حال فروپاشی است.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام "اله نورکریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در نماز وحدت بخش جمعه ایلام اظهار داشت: آمریکا به عنوان «اوباش جهانی» در تغییرات کنونی جهان در حال فروپاشی است.

امام جمعه ایلام گفت: جهان امروز جهان فعل و انفعالات و تغییر و تحول و مرکز ثقل حوادث است که در این تغییرات و فعل و انفعالات و حوادث نظام آمریکا به عنوان «اوباش جهانی» در حال فروپاشی و سقوط قرار گرفته است و کشوری که مدعی نظم نوین جهانی بود خود دچار بی‌نظمی در اداره کشور شده است.

خطیب جمعه ایلام به قدرت پوشالی آمریکا اشاره و خاطر نشان کرد: آمریکا که مدعی قدرت برتر جهانی است امروز در مقابل اراده مردمان آزاده جهان به زانو در آمده و قدرت او نتوانسته است از فروپاشی هیمنه آمریکا جلوگیری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به اقدامات آمریکا در به راه انداختن جنگ‌های نیابتی و اقدام به براندازی سخت اشاره و افزود: آمریکا 70 سال بعداز جنگ جهانی دوم تمام تلاش خود را برای برتری به کشورهای مختلف به کاربرد تا بتواند عنوان «پلیس جهانی» و «اوباش جهانی» را از آن خود کند اما این تلاش نه تنها اورا به این عناوین نرساند بلکه خواری و زبونی را برای آمریکا به همراه داشت.

امام جمعه ایلام وحدت در جهان اسلام را کلید موفقیت جهان اسلام دانست و خاطر نشان کرد: وحدت جهان اسلام موجب شده است تا در عرصه رویدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی پیروزی از آنان مسلمان باشد که نمونه آن را می‌توان در نوار غزه دید.

وی افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین نماد خط اول دفاع در مقابل اسرائیل و آمریکا هستند.

خطیب جمعه ایلام در خاتمه با گرامیداشت هفته کتاب و سایر ایام و مناسبت‌ها اشاره کرد و گفت: کتاب راهنمایی بدست آوردن علم و دانش و خوبی و مسیر زندگی و یار مهربانی است که توصیه دارم از این یار مهربان غفلت نکنید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد