سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34473
|
08:07 - 1397/08/24
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

دستگاه ها در خدمت به محرومان از یکدیگر سبقت بگیرند

دستگاه ها در خدمت به محرومان از یکدیگر سبقت بگیرند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: عموم دستگاه های خدمات رسان باید تلاش کنند خدمت به جامعه محرومان را در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهند.

به گزارشايلام بيدار،  حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل بهزیستی ایلام، اظهار کرد: بنا به گفته امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری قشر محروم و فرودست جامعه در طول سال های قبل و پس از انقلاب همواره پشتیبان و وفادار به نظام بوده و در سایه همین حمایت نیز این کشور توانسته به این درجه از پیشرفت و اقتدار برسد.

وی، تصریح کرد: هرچه این حمایت مردمی از نظام افزایش یابد، پایه های انقلاب مستحکم تر و دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد ماند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در کنار حمایت های مردمی از نظام مدیران اجرایی نیز وظیفه دارند شب و روز برای رفع نیازهای مردم بویژه اقشار کم درآمد و محروم تلاش کنند چراکه در سایه همین تلاش ها و خدمات رسان سطح رضایت مندی مردم از مسئولان افزایش یافته و در مواقع حساس کنار کارگزاران خواهند بود.

حجت الاسلام کریمی تبار، یکی از ارگان هایی که با اقشار مختلف و بویژه محروم جامعه سر و کار دارد را سازمان بهزیستی عنوان کرد که با توجه به جامعه هدف خدمت در آن نوعی عبادت محسوب می شود.

وی، بیان کرد: کارکنانی که در مجموعه بهزیستی خدمت می کنند مورد امتحان قرار داشته و کمک به مددجویان با نیت خالص به نوعی عبادت محسوب می شود.

امام جمعه ایلام، بر توجه و اهتمام بیشتر دولت برای رسیدگی به مددجویان زیرپوشش این سازمان تاکید کرد و گفت: امیدواریم روز به روز رسیدگی به اقشار محروم جامعه در سایه حمایت های نظام ارتقا پیدا کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد