سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34451
|
08:32 - 1397/08/22
نسخه چاپی

فرماندار ملکشاهی خبر داد؛

اختصاص 107 میلیارد ریال برای تکمیل دی کلینیک ملکشاهی

اختصاص 107 میلیارد ریال برای تکمیل دی کلینیک ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی احداث دی کلینیک این شهرستان گفت: برای تکمیل این پروژه 107 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارشايلام بيدار،  "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی با اعلام اینکه کار اجرایی تکمیل پروژه دی کیلینیک تخصصی این شهرستان آغاز شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه زیربنایی 107 میلیارد ریال از محل منابع ملی ، استانی و شهرستانی اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سوی پیمانکار آغاز شده که با توجه به تأمین اعتبار پیش بینی می شود ظرف مدت کمتر از 14 ماه تکمیل و آماده بهره برداری گردد.

تاسمه افزود: پروژه دی کیلینک تخصصی شهرستان در زمینی به مساحت چهار هزار و 614 متر و در پنج طبقه در حال احداث است و با بهره برداری از آن مشکل بهداشت و درمان ملکشاهی رفع خواهد شد.

صمیر جمشیدی"؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی نیز گفت: تاکنون برای این پروژه اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینه شده و پروژه هم اکنون با پیشرفت 40 درصدی در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

وی از جمله امکانات این بیمارستان را دارا بودن 35 تخت بستری ، 2 اتاق عمل ، اورژانس ، دیالیز ، بستری مردان ، زنان و اطفال ، اتاق پشتیبانی و اداری ، ازمایشگاه ، رادیولوزی و سنوگرافی و داروخانه برشمرد.

شهرستان ملکشاهی دارای چهار مرکز بهداشت و درمان ، 11 خانه بهداشت روستایی و چهار مرکز فوریت های پزشکی جاده ای است که 10 پزشک عمومی در این مراکز مشغول به فعالیت هستند.



انتهای پیام /س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد