سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34437
|
08:06 - 1397/08/21
نسخه چاپی

جزئیات قتل جوان ایوانی تشریح شد

جزئیات قتل جوان ایوانی تشریح شد
در پی تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰ در ساعت ۲۱ و ۵۴ دقیقه مبنی بر مرگ یک نفر با سلاح بلافاصله ماموران انتظامی بخش زرنه در محل حاضر شدند.

به گزارشايلام بيدار، جوانی ۳۶ ساله شب گذشته از توابع بخش زرنه شهرستان ایوان در درگیری پس از بازی پرسپولیس - کاشیما جان خود را از دست داد.

سرهنگ "سعید عالی پور"، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با پلیس ۱۱۰ در ساعت ۲۱ و ۵۴ دقیقه مبنی بر مرگ یک نفر با سلاح بلافاصله ماموران انتظامی بخش زرنه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد پس از پایان فینال جام باشگاه های آسیا و قهرمانی تیم کاشیما، دو نفر از طرفداران تیم استقلال در بخش زرنه در پی باخت تیم پیروزی، اقدام به خوشحالی کردند که با اعتراض یک نفر از هواداران تیم مذکور مواجه می شود.

وی با اشاره به درگیری فیزیکی میان طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال، گفت: در این اثنا، یکی از طرفداران  که جوان ۳۶ ساله ای است، پس از آوردن سلاح شکاری از منزلش، یک تیر هوایی شلیک می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در خاتمه گفت: اعضای خانواده با مشاهده این صحنه و برای پیشگیری از نزاع، سعی در گرفتن سلاح می کنند که متاسفانه در این کش و قوس، به علت شلیک گلوله، جوان ۳۶ ساله جان خود را از دست می دهد؛ تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب