سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34414
|
19:15 - 1397/08/18
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی به یاوه گویی های آمریکایی ها بود/ تکیه بر توان داخلی عامل اقتدار ملی

راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی به یاوه گویی های آمریکایی ها بود/ تکیه بر توان داخلی عامل اقتدار ملی
نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه ایلام، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی به یاوه گویی های آمریکایی ها بود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلامدر مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: سردمداران این رژیم استکباری در خیال خام خود فکر می کردند که با وارد کردن فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه ملت ایران را از ادامه مسیر روشن خود باز خواهند داشت.

وی، تصریح کرد:  اما این ملت انقلابی که نظام خود را با نثار صدها هزار جوان رشید برقرار و به موقعیت ممتاز کنونی رسانده اند، هرگز در برابر این تهدیدها سر تسلیم فرود نخواهند اورد.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: ملت ایران هیچگاه ظلم هایی که از سوی کشورهای غربی و به ویژه آمریکایی ها در سال های گذشته علیه کشورمان ایجاد شده را فراموش نخواهند کرد و همواره با تکیه بر توان داخلی این تحریم های ناجوانمردانه را به عاملی بر تقویت اقتدار ملی تبدیل کرده اند.

حجت الاسلام کریمی تبار، یاداور شد: بدون شک در برهه کنونی نیز این شرایط سخت را پشت سر گذاشته و بار دیگر حاکمان کاخ سفید را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان سرنگونی نظام اسلامی ، ناکام خواهیم گذاشت.

وی، افزود: یکی از نمودهای عینی این موضوع را در راهیپایی ۱۳ آبان در سراسر کشور و استان ایلام مشاهده کردیم که همه مردم نشان دادند با بصیرت و موقعیت شناسی اجازه نمی دهند دشمنان به نابودی انقلاب امیدوار شوند.

امام جمعه ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حلول ماه ربیع الاول بر لزوم استحکام بنیان خانواده ها و زمینه سازی برگزاری ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با توجه به افزایش هزینه ها دولت برای تامین نیازهای زوج های جوان برنامه ریزی مدونی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه ایلام، در بخش انتهایی سخنان خود از کسب موفقیت توسط علی هاشمی وزنه بردار شایسته ایلامی را ابراز خوشحالی کرد و گفت: جوانان این استان ثابت کرده اند در صورت حمایت قادرند در رشته های مختلف افتاخار آفرینی کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب