سرویس: استان ایلام
کد خبر: 34348
|
14:14 - 1397/08/06
نسخه چاپی

جانشین ستاد اربعین استان و معاون استاندار ایلام:

اقدامات سپاه در مرز مهران رضایت بخش است

اقدامات سپاه در مرز مهران رضایت بخش است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: سپاه در همه حوزه ها در موضوع اربعین از جمله موکب ها، حمل و نقل، بهداشت و درمان و تغذیه کمک کرده که رضایت بخش است.

"محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام پیش ازظهر امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی سپاه مستقر در مرز مهران در گفتگو با خبرنگارایلام بیداراظهار کرد: دو شاخصه اصلی و مهم در حوزه اربعین "امنیت" و "سلامت" زائران است که از اهمیت بالایی هم برخوردار است.

وی گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با برپایی بیمارستان صحرایی مجهز در مسیر زائران و در میدان اربعین نقش مهمی را در حوزه بهداشت و درمان بر عهده گرفته است.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام افزود: با توجه به موج برگشت زوار اربعین حسینی از مرز مهران و مشکلاتی که ممکن است در حوزه سلامت و بهداشت بیانجامد لذا وجود چنین بیمارستانی با همه امکانات منحصر به فرد بسیار مهم است.

نوذری ادامه داد: یکی از تمهیداتی که برای بازگشت زوار اندیشیده شده همین موضوع سلامت است که سپاه نقش پررنگی را در این خصوص اجرا می کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تقیر از زحمات سپاه و کمک به ستاد اربعین استان هم در سطح ملی و هم استانی بیان کرد: سپاه در همه حوزه ها در موضوع اربعین از جمله موکب ها، حمل و نقل، بهداشت و درمان و تغذیه کمک کرده که رضایت بخش است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب